یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۶

توحیدی: فیلمنامه نویسان انشاالله گردهم خواهند آمد/ تهیه‌کنندگان سالهاست به نتیجه نرسیده‌اند!

 نشست فرهادتوحیدی سخنگوی خانه سینما با خبرنگاران

فرهاد توحیدی؛ سخنگوی خانه سینما گفت: مجمع عمومی امروز فیلمنامه‌نویسان با تذکر بازرس خانه سینما به دلیل مشکل حقوقی منتفی شد، نامه ای را علاوه بر نماینده سازمان سینمایی برای آقای جابر قاسمعلی ارسال کردم و جزییات حقوقی را شرح دادیم.

«فرهاد توحیدی» درباره منتفی شدن مجمع عمومی امروز کانون فیلم‌نویسان به سینماپرس گفت: مجمع عمومی امروز فیلمنامه نویسان با تذکر بازرس خانه سینما به دلیل مشکل حقوقی منتفی شد. نامه ای را علاوه بر نماینده سازمان سینمایی برای آقای جابر قاسمعلی ارسال کردم و جزییات حقوقی را شرح دادیم، همانطور که در اساسنامه کانون آمده که انتشار اطلاعیه مجمع در جراید کثیرالتشار باید تا زمان برگزاری 20 روز فاصله داشته باشد و اکنون کانون ملزم به انتشار آگهی با فاصله زمانی 20 روزه شده است.

سخنگوی خانه سینما ادامه داد: تا آنجایی که من مطلع هستم آقای سجاده چی و دوستان هم در جریان قرار گرفته اند، امیدوارم با انتشار آگهی بعدی مجمع عمومی به خوبی برگزار شود.

توحیدی درباره جلسات تعاملی فیلمنامه نویسان گفت: جزییات این جلسات را سجاده چی و قاسمعلی در جریان هستند ولی ان شاالله همه دوستان گردهم خواهند آمد و بعد از انتخابات «کانون فیلمنامه نویسان» با یک شورای مرکزی واحد به کار خود ادامه خواهد داد، دوستان باید سریعا اقدام کنند تا لطمه ای به مجمع عمومی خانه سینما وارد نشود.

وی درباره دوپاره شدن صنف فیلمنامه نویسان گفت: ما قطعا یک کانون فیلمنامه نویسان خواهیم داشت، همه کوشش هیات مدیره خانه سینما، نماینده و رئیس سازمان سینمایی این است که صنوف دوپاره مجددا با هم ائتلاف کنند و تحت یک عنوان به فعالیت خود ادامه دهند.

توحیدی درباره صنوف تهیه کنندگان گفت: صنف تهیه کنندگان سالهاست به نتیجه نرسیده اند است و اگر درباره صنف تهیه کنندگان اراده ای از سوی سازمان سینمایی و تهیه کنندگان وجود داشته باشد این مشکل هم قابل حل است، همه برای یکپارچه شدن صنف تهیه کنندگان باید کوشش کنند.

وی در پاسخ به اینکه آیا امکان این وجود دارد که مجمع عمومی خانه سینما بدون صنف تهیه کنندگان برگزار شود،گفت: بدون صنف تهیه‌کنندگان مجمع عمومی خانه سینما انجام نخواهد شد، نمایندگان شورای عالی تهیه کنندگان در مجمع عمومی شرکت خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.