یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰

بازیگر سریال «بچه‌های نسبتا بد»: بازی در نقش «سیاره» به من صبوری آموخت/ زیر سایه نام پدر نیستم

 نشست خبری سریال«بچه های نسبتا بد»

بازیگر نقش «سیاره» در سریال «بچه‌های نسبتا بد» کارنامه کاری خود را تلاشی برای مستقل بودن از نام پدرش «مجید مظفری» دانست و در رابطه با نقش خود عنوان کرد: شخصیت «سیاره» را خیلی دوست داشتم و از او صبوری را آموختم.

نیکی مظفری؛ بازیگر نقش سیاره در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس در رابطه با تجربه حضورش در سریال «بچه های نسبتا بد» اظهار داشت: حضورم در این سریال تجربه ای بسیار شیرین بود، همه بازیگران و تک تک عوامل این سریال برای دیده شدن کل کار تلاش می کردند و فردیت اصلا مطرح نبود. همیشه دوست داشتم که با سیروس مقدم کار کنم زیرا خودم از طرفداران پروپاقرص سریال های وی بودم و خیلی خوشحالم که اولین حضورم در عرصه تصویر با این سریال همراه شد.

 

وی در رابطه با نقش خود در این سریال اظهار داشت: شخصیت «سیاره» با وجود دوری از خود واقعی من، آنچنان از سوی پیمان عباسی خوب پرداخته شده بود که برایم این نقش را شیرین کرد، و گویا بودن تمام ابعاد این شخصیت در متن خوب پیمان عباسی موجب شد که با «سیاره» ارتباط برقرار کنم. در این میان راهنمایی های سیروس مقدم و در اختیار قرار دادن سخاوتمندانه تجربیاتش به من خیلی در باورپذیر ارائه دادن این نقش تأثیر داشت.

 

مظفری افزود: من دختر 25 ساله ای هستم که تجربه زندگی مشترک ندارم و خیلی برایم مهم بود که این نقش برای مخاطب قابل درک باشد. همه انرژی و تلاش خود را صرف این نقش کردم و خوشبختانه خدا را شکر می کنم که توانستم آنگونه که دلم می خواست این نقش را ایفا کنم. «سیاره» یک زن ایرانی به معنای واقعی است و او کسی است که در اطراف ما وجود دارد، من از این شخصیت صبوری را آموختم.

 

وی با بیان اینکه موضوع سریال بچه های نسبتا بد به دغدغه ها و مشکلات جوانان می پردازد، تصریح کرد: درصد جمعیت جوان در کشور ما خیلی بالاست به همین علت لازم است که مسائل، مشکلات و دغدغه های جوان ها در قالب سریال مطرح شود، به نظر من باید این نوع از مسائل مطرح شود تا خانواده ها آموزش ببینند که در مواقع بحرانی چه عکس العملی از خود نشان بدهند و هوشیارتر باشند.

 

مجید مظفری و دخترش

این بازیگر با بیان اینکه همیشه تلاش کرده است، مستقل از نام پدرش «مجید مظفری» در عرصه هنر شناخته شود، اظهار داشت: کارنامه کوچک کاری من نشان می دهد که من همیشه می خواهم مستقل از نام پدرم باشم. البته من همیشه از راهنمایی های پدرم استفاده می کنم اما دوست ندارم دیگران این طرز تفکر را داشته باشند که چون پدرم در عرصه هنر است من نیز به واسطه وی در این عرصه حضور یافته ام. من سالها پشت صحنه کار کرده ام و دفتری داریم که در آن فیلم تولید می کنیم. بنابراین خیلی راحت می توانستم که در این سالها به واسطه نام پدرم کار کنم اما هیچ وقت این کار را نکردم و همیشه دوست داشتم که در عرصه بازیگری یک شروع خوب را تجربه کنم. به همین علت نیز کارم را با تئاتر شروع کردم و پس از آن نیز با سریال «بچه های نسبتا بد» تجربه حضور در یک کار تصویری را کسب کردم.

 

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.