شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۱

آمار فروش نمایش‌های در حال اجرا مجموعه تئاترشهر از تاریخ شروع اجرا‌ها تا تاریخ 8 آذر/

«تیغ و استخوان» با 27 اجرا، پرفروش ترین نمایش در مجموعه تئاتر شهر شد

آمار نمایش تئاتر شهر

شش نمایش به روی صحنه رفته در مجموعه تئاتر شهر در مجموعه به فروشی معادل با 34 میلیون و 337 هزارتومان دست پیدا کند، که در این میان نمایش «تیغ و استخوان» به کارگردانی منیژه محمدی عنوان پرفروش ترین نمایش این مجموعه را با 27 اجرا از آن خود کرده است.

به گزارش سینماپرس؛ نمایش «تیغ و استخوان» به کارگردانی منیژه محامدی که از اول آبان ماه اجرای خود را در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر آغاز کرده است، با 27 اجرا و مجموع 1765تماشاگر، مبلغ11میلیون و 838 هزار تومان به فروش رفته است، در این نمایش محمد اسکندری، مهوش افشارپناه، جواد نمکی، محمد نادری، دانیال خجسته و دنیا نصر به ایفای نقش می پردازند.

 

همچنین دو نمایش «بانوی گمشده» به کارگردانی فرهاد شریفی و «عروسک های سکوت» به کارگردانی سمانه زندی نژاد که به ترتیب در مجموع175و800 تماشاگر مبلغ 640 و 4 میلیون و 975 هزار تومان به فروش رسیده شده است. همچنین نمایش «پروانگی» به کارگردانی عامر مسافرآستانه که در تالار قشقایی به روی صحنه رفته است در 10 اجرای خود با تعداد 950تماشاگر مبلغ 6 میلیون و 595 هزار تومان به فروش رسیده شده است.

 

همچنین نمایش محیطی «گارسن» به کارگردانی مسعود میرطاهری که در کافه تریای اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا می شود، با تعداد537 مخاطب و 17 اجرا مبلغ 2 میلیون و 212 هزار تومان فروش داشته است، و نمایش محیطی «نمیدونم فراد چی میشه» به کارگردانی سمیرا مهدوی نیز توانسته است با مجموع 550 مخاطب، مبلغ 2 میلیون و 317 هزار تومان به فروش برسد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.