شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲

برنامه متخب هفت هنر در هفته جاری/

اجرای سومین سه‌گانه پارسایی تا خوشنویسی‌های مرحوم فضائلی

برنامه های هفت هنر9/9

هفته پیش رو برنامه های متنوعی در عرصه هنر برگزار می شود که از جمله این برنامه های می توان به اجرای سومین سه گانه حسین پارسایی با نام «خواهرانه به وقت خیزران» در عرصه هنرهای نمایشی و برپا شدن نخستین نمایشگاه آثار خوشنویسی مرحوم فضائلی در گالری نی اشاره کرد.

برنامه متخب هفت هنر در هفته جاری

 

 موضوع  نام برنامه  مکان اجرا   ساعت و قیمت بلیط                   توضیحات
   تئاتر  «خواهرانه به وقت خیزران»  تالار وحدت  12000 تومان، ساعت 19   این نمایش به کارگردانی حسین پارسایی و نویسندگی، محمدرضا کوهستانی به روی صحنه رفته است.
 
   تئاتر  «بیچاره مکبث»  تالار ناظر زاده  ساعت 20  این نمایش به کارگردانی پیام عزیزی به تازگی اجرای خود را آغاز کرده است
   تئاتر  «عروسک های سکوت»  تالار سایه  10000تومان، ساعت19    دیدن این نمایش به کارگردانی سمانه زندی نژاد برای کودکان و نوجوانان توصیه نمی شود.
   تئاتر  «پزشک پوشالی»  سالن گوشه  12000تومان، ساعت19   این نمایش به نویسندگی چارلز دیزنزو و کارگردانی حسین کشفی اصل به روی صحنه رفته است.
   تئاتر  «مسیحا»  محراب  ساعت 18   داستان این نمایش درباره جنگ و دفاع مقدس است اما با نگاه متفاوتی نسبت به این مقوله روایت می‌شود.
 تجسمی   «پانتومیم روی کاغذ»   گالری سیحون    16 تا 20   کامبیز درم‌بخش مجموعه‌ای از تازه‌ترین آثارش را به نمایش می‌گذارد. در این نمایشگاه 47 اثر رنگی با ابعاد 50×40 به سبک پاستل روی دیوار قرار می‌گیرند.
 تجسمی   نمایشگاه نقاشی «ردپای شب»     گالری سرو     از هشتم تا 13 آذر ماه     مجموع 30 کار در نمایشگاه «ردپای شب» به نمایش گذاشته خواهند شد.
 تجسمی   «حبیب خط»   نگارخانهٔ بین‌المللی نی    ۱۰ تا ۱۹   نخستین نمایشگاه استاد خوشنویسی، زنده‌یاد حبیب‌اله فضائلی در بیش از ۴۰ سال گذشته است که از سوم تا سیزدهم آذرماه برگزار می شود.
 تجسمی   «تهران/ مقدمه»   آرت‌سنتر   16 الی 21    نمایشگاه نقاشی‌های کیان وطن تحت عنوان «تهران/ مقدمه» در آرت‌سنتر برپا شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.