چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵

«محمدرضا دلپاک» نمایش «مردم های مردم» را صداگذاری می کند

محمدرضا دلپاک صدابردار  در نشست خبری فیلم سینمایی« هیس دخترها فریاد نمی زنند»

محمدرضا دلپاک به عنوان صداگذار گروه نمایش «مردهای مردم» به کارگردانی بتینا مظلومی و محسن سراجی را همراهی می‌کند.

به گزارش سینماپرس، محمدرضا دلپاک صداگذاری نمایش«مردهای مردم» که قرار است از اواسط آذر ماه در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه برود را بر عهده گرفت.

محسن سراجی در این رابطه گفت: این اثر نمایشی قرار است با حضور گلچهره سجاديه بازيگر گزيده‌كار سينما و تئاتر آذر و دی ماه سال جاری در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه برود.

براساس این گزارش، در «مردهای مردم» بازیگران به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از قربان نجفی، علی بی‌غم، گلچهره سجادیه، شهرزاد عبدالمجید، رامین راستاد و شیوا خسرو مهر. این نمایش داستان ارتباط افرادی‌ است که در دنیای نوین دچار گسست شده اند و به دنبال همزیستی اجتماعی و ارتباطات انسانی هستند و در وجود خویش در جستجوی این ارتباطات را جستجو می کنند.

در این نمایش که هم اکنون مراحل آماده‌سازی خود را سپری می کند خیام وقار کاشانی تهیه‌کننده است و حمیدرضا امیرافضلی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه ریز، شکوفه چرخی مدیر صحنه و مریم رودبارانی به عنوان مدیر روابط عمومی همکاری دارند.

از فیلم هایی که محمدرضا دلپاک به عنوان صداگذار در کارنامه خود دارد می توان به جدایی نادر از سیمین، درباره الی، بغض،آتشکار،آسمان محبوب و.. اشاره کرد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.