چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱

دفتر توسعه‌و‌فناوری سازمان سینمایی در انتظار ادغام!

کوچک سازی مجدد در سازمان سینمایی/آخرین مدیر شمقدری هم رفتنی شد!

حسین طلابیگی

«حسین طلابیگی» از مسئولیت توسعه و فناوری سازمان سینمایی کنار گذاشته شد و همچنان این اداره بلاتکلیف است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، دفتر توسعه و فناوری سازمان سینمایی یکی از بخش هایی بود که در راستای تجهیز و حمایت ساخت فیلم های سه بعدی فعالیت در دولت دهم فعالیت می کرد. که براساس شواهد موجود مدتی است این دفتر که مدیریت آن را در گذشته حسین طلابیگی برعهده داشت به تعطیلی کشیده شده است. آخرین مدیر باقی مانده منصوب شده توسط جواد شمقدری در حالی از سمت خود کنار گذاشته شد که دلیل آن کوچک سازی در سازمان سینمایی عنوان می شود.

اگرچه هنوز در مورد برکناری مدیر دفتر توسعه و فناوری سینمایی خبری منتشر نشده است اما حسین طلابیگی در مورد این دفتر که چندی است شنیده می شود در راستای کوچک سازی ریاست سازمان سینمایی به زودی ادغام می شود در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: قرار است در دوره جدید دفتر کل توسعه و فناوری ادغام شود و دیگر من در این پست مسئولیتی ندارم.

وی در پاسخ به اینکه قرار است این اداره کل به چه صورت ادامه پیدا کند، افزود: تا این لحظه توضیحات کامل و نحوه ادغام را هنوز اطلاع ندادند، به عنوان کارشناس در ارشاد ادامه می دهم، چرا که کارمند این وزارتخانه هستم.

به گزارش سینماپرس، بخش توسعه و فناوری سازمان سینمایی از مجموعه هایی بود که نمایش فیلم های سه بعدی در ایام جشنواره فیلم فجر را بر عهده داشت که آثار موفقی چون هوگو،عصر یخبندان 4،خانه هیولا، ماداگاسکار 3 و... در این ایام به نمایش گذاشته شده بود.

لازم به ذکر است سینمای سه بعدی یکی از بخش هایی است که مردم را ترغیب به سینما رفتن می کرد و با اینکه در سی و یکمین جشنواره فجر سالن های کمی به آن اختصاص داده شده بود اما استقبال بسیار خوبی از این بخش شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.