دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱

نگار عابدی با «تریو بدون هارمونی» به جشنواره تئاتر فجر می‌رود

نگار عابدی در  نشست فیلم دنیای بهتر به کارگردانی بهروز شعیبی

نگار عابدی که برای آخرین بار با نمایش «شایعات» در ایرانشهر به روی صحنه رفته بود از حضور خود در تمرینات نمایشی با نام «تریو بدون هارمونی» در نقش خودش خبر داد.

نگار عابدی بازیگر تئاتر، در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با فعالیت های اخیر خود در حوزه تئاتر عنوان کرد: بعد از نمایش «شایعات» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد در حال حاضر مشغول تمرین در نمایشی با نان «تریو بدون هارمونی» هستم، این نمایش برای اجرا در بخش چشم انداز سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر آماده می شود.

 

وی ادامه داد: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی سیاوش پاکراه و با بازی ایوب آقاخانی و حمیدرضا نعیمی مسئله جايگاه بازيگري در زندگي يک هنرمند و حرفه اي يا سرگرمي بودن اين حرفه را از منظر بازيگر مطرح مي‌کند.

 

عابدی خاطر نشان کرد: «تریو بدون هارمونی» یک نمایش رئال و ساده است، شباهت کاراکتری که در این نمایش ایفا می کنم به من نیز همان بازیگری است و از این منظر حضور در این کار برایم جذاب است. داستان این نمایش در رابطه با سه بازیگر قدیمی تئاتر است که حدود 20 سال است در کنار یکدیگر به فعالیت مشغول هستند، این سه بازیگر در طول نمایش ناگفته هایی از یکدیگر را می فهمند.

 

وی با بیان اینکه اسم ها و روایت داستانی این نمایش خارجی است، تصریح کرد: به علت اینکه در سالهاي اخير تئاتر در ايران وضعيت مساعدي نداشته بنابراین براي بازگو کردن يک شرايط مساعد تئاتري باید داستان این نمایش از فرهنگي روايت می شد که داراي شرايطی مساعدتر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.