شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰

رحیم نوروزی: مستند «حجمی در گردش» را خواهم ساخت/علاقه‌مند نیستم در بازیگری دست‌وپا بزنم!

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی گفت:طرح مستندی در قالب سینمایی را برای مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با نام موقت «حجمی در گردش» نوشته ام و هنوز روند تولیدات فیلم مشخص نیست و همه چیز روی کاغذ است.

«رحیم نوروزی» بازیگر سینما و تلویزیون درباره کارگردانی در سینما به سینماپرس گفت: طرح مستندی در قالب سینمایی را برای مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی با نام موقت «حجمی در گردش» نوشته ام و هنوز روند تولیدات فیلم مشخص نیست و همه چیز روی کاغذ است.

وی در ادامه افزود: آدمهایی که در این فیلم هستند همه دارای شخصیت هستند که هرکدام دارای روایت هستند و سعی می کنیم که روال داستانی ابتدا،وسط و پایان پیدا کند و شخصیت های فیلم گزیده شده هستند، این مستند کاملا واقع گرا است و یک سری سوالات اجتماعی،اقتصادی دوره معاصر را مطرح می کند.

بازیگر «آسمان هشتم» در پاسخ به اینکه آیا بازیگری را ادامه می دهید یا به سمت کارگردانی خواهید رفت،یادآور شد: به این شکل نیست که یک مسیر را بخواهم ادامه دهم و سینما،تئاتر و تلویزیون حرفه کاری ما است و براساس معیار مد به کارگردانی روی نیاورده ام و به این شکل نیست که نخواهم از غافله عقب بمانم و کارگردانی دغدغه شخصی من است و مسئله من با مواجهه جامعه است، رشته من ادبیات نمایشی است و در تئاتر کارگردانی و طراحی صحنه انجام داده ام و در تلویزیون پرونده قطوری نسبت به حوزه سینما دارم.

این کار خلاقه است و علاقه مند نیستم تا ابد در بازیگر دست و پا بزنم و نقش های تکرای پیشنهاد می شود که خلاقیتی ندارد و روند تکراری و ملال آوری را داریم و مانند نانوا یا کارمند که روند تکراری ای را سپری می کنند  و ذات هنر تکرار نیست و این من را آزار می دهم و در این زمینه حرف دارم و به دنبال سروصدا نیستم و ادعایی نداریم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.