چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۲

در پیش تولید فیلم جدید مصطفی شایسته «خبر خاصی نیست»!

مصطفی شایسته درنشست فیلم من همسرش هستم در سی امین جشنواره فیلم فجر

مصطفی شایسته گفت: کارهای مقدماتی را در حال سپری کردن هستیم که به زودی فیلم را کلید بزنیم و هنوز عوامل به قطعیت نرسیده اند و به محض اینکه با عوامل قرارداد ببنیدم،اسامی را اعلام خواهیم کرد.

مصطفی شایسته در گفتگو با سینماپرس درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «خبر خاصی نیست» گفت: کارهای مقدماتی را در حال سپری کردن هستیم که به زودی فیلم را کلید بزنیم و هنوز عوامل به قطعیت نرسیده اند و به محض اینکه با عوامل قرارداد ببنیدم،اسامی را اعلام خواهیم کرد.

شایسته در پاسخ به اینکه آیا فیلم به جشنواره فیلم فجر می رسد، افزود: سعی می کنیم با تدوین همزمان «خبر خاصی نیست» را برای نمایش در سی و دومین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

براساس این گزارش، «خبر خاصی نیست» توسط نازنین لیقوانی نوشته شده است که در گونه اجتماعی با موضوعی درباره زنان و خانواده است که قصه آن در شرایط امروز جامعه می‌گذرد و قرار است توسط «مرتضی شایسته» در هدایت فیلم تهیه شود.

شایسته پیش از این در مقام تهیه کننده فیلم های بی پولی،در شهر خبری نیست،کنعان،کافه ستاره،ابرو آفتاب و رویای نیمه شب تابستان را تهیه کرده است و اولین فیلمش «من همسرش هستم» در مقام کارگردان را سال گذشته اکران کرد که در خانواده فیلم های تحریمی قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.