شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷

اطیابی: «رویای مارسل» قبل از جام جهانی در برزیل اکران می‌شود/بازیگران سرشناسی را در نظر گرفته‌ام

مسعود اطیابی

مسعود اطیابی کارگردان روژه «رویای مارسل» قصد دارد فیلمش را قبل از جام جهانی در برزیل اکران کند.

به گزارش خبرنگار سینماپرس پروژه «رویای مارسل» که مسعود اطیابی قصد ساختن آن را دارد در مرحله نگارش توسط رضا مقصودی است.

مسعود اطیابی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: در سفری که با رضا مقصودی به برزیل داشتیم تحقیقات میدانی انجام دادیم .سیپناس اولیه را آماده کرده ایم و طرح قصه را در آورده ایم و یک ماه آینده نسخه اولین فیلمنامه آماده می شود.

اطیابی ادامه داد: داستان یک کمدی موقعیت است که به مسائل اجتماعی می پردازد و بحث کلی راجع به سبک زندگی است.البته فقط زندگی ایرانی -اسلامی را مدنظر قرار نداده ایم و یک توجه ای است به سبک زندگی در جهان امروز است که در قالب یک فیلمنامه با موقعیت طنز نگاشته خواهد شد.

کارگردان «اخلاقت رو خوب کن» گفت:یک موقعیت خاصی در داستان به وجود می آید که به نقد مواردی از زندگی امروز می پردازد و با طرح مسائل جذاب سعی می کنیم مخاطب ایرانی و برزیلی را جذب کنیم و بخندانیم.

اطیابی اظهار داشت: فیلم «رویای مارسل» در ادامه کارهایم خواهد بود و شاید به فضای فیلم «خروس جنگی» نزدیک باشد.

کارگردان«خروس جنگی» گفت: در سفری که با نویسنده و تهیه کننده به برزیل داشتیم سعی بر این بود مولفه هایی را در نظر بگیریم که بتوانیم به مخاطب برزیلی نزدیک شویم و بتوانیم فیلم را با استانداردی بسازیم که تماشاچیان برزیلی را با خود همراه کنیم.ما در این زمان سعی می کنیم خود را به سینمای برزیل نزدیک کنیم و به لحاظ داستان پردازی و مفاهیم اشتراکاتی را بیابیم تا بتوانیم از پتانسیل گیشه برزیل بهرمند شویم.

کارگردان «خاک و مرجان»گفت: از همین الان بازیگران سرشناسی را برای بازی در این فیلم در نظر گرفته ام و برای بازیگران خارجی هم تصمیم دارم بازیگران سرشناس را برای فیلم دعوت کنم ولی هنوز شرایط ورود به این قضیه تا قبل از پایان نگارش فیلمنامه نیست.

اطیابی گفت: پروین حسینی از حالا  مذاکراتی برای پخش در برزیل داشته و استقبال خوبی هم از این قضیه شده است. وی طوری برنامه ریزی کرده است که فیلم را قبل از جام جهانی فوتبال در برزیل بسازیم و اکران قبل از جام جهانی باشد و در برزیل هم برای همین مذاکراتی انجام دادیم ولی باید بگویم رویای مارسل» خیلی ارتباطی با فوتبال ندارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.