شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۷

نهمین جشنواره فیلم 100/

طباطبایی‌نژاد: مهمترین وظیفه ما هموار کردن راه برای فیلمساز است

طباطبایی نژاد

دبیر هنری جشنواره بین المللی فیلم های 100 ثانیه ای از حمایت های مداوم سازمان سینمایی سوره از برگزیدگان جشنواره خبر داد.

به گزارش سینماپرس، محمدمهدی طباطبایی نژاد با بیان اینکه در زمینه حمایت از برگزیدگان اتفاقات زیادی در حوزه های مختلفی می تواند بیفتد، اظهار داشت: فارغ از  جوایزی که به برگزیدگان جشنواره اهدا می شود؛ از سوی سازمان سینمایی سوره نیز توجه ویژه ای به آنها می شود و می توانند در مسیر تولید خود در ژانر مورد علاقه شان به فعالیت ادامه دهند. همچنین این حمایت ها در دفاتر حوزه در شهرستان ها هم انجام می شود و مرکز محافل و جشنواره های حوزه هنری یا سازمان سینمایی سوره این آثار را رصد می کند. البته این حمایت، حمایت مداوم است و به هیچ عنوان نسبت به توفیق آنها غفلت نمی شود.

مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی در ادامه افزود: به نظرم برای فیلمساز مهم این است که درست دیده شده و  مدیر فرهنگی او را فراموش نکند، این مهمترین کار است. حمایت اقتصادی از فیلمساز خوب است اما جزو وظایف حداقلی مدیران فرهنگی قرار می گیرد. به بیانی دیگر وظیفه اصلی ما این است که ضمن حمایت از فیلمساز، بودجه لازم را در اختیارش بگذاریم و برای تولید پشتیبان ایده هایش باشیم و این به نظرم مهمترین بخش مساله است.

وی در پایان یادآور شد: فیلمسازان برگزیده این جشنواره حتما امتیاز ویژه ای دارند چون صاحب جایگاه ویژه ای می شوند و این امتیازی است که توسط خود فیلمساز کسب شده است. مهمترین وظیفه ما این است که راه را برای فیلمساز هموار کنیم تا با سهولت بیشتری حرکت کند و ادامه دهد و کار ما به عنوان مدیر فرهنگی اتفاقا از اینجا شروع می شود.

 

انتهای پیام/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.