سه‌شنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۶

ویژه برنامه‌های ایام سوگواری

«با کاروان» روی آنتن شبکه یک می‌رود

آرم ویژه برنامه های ماه محرم *

کارگردان ویژه برنامه ایام سوگواری شبکه اول از پخش برنامه‌ای با نام «با کاروان» در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) خبر داد.

الهه حاتمی، کارگردان ویژه برنامه‌های ایام سوگواری در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با ویژه برنامه شبکه یک برای تاسوعا و عاشورای حسنی(ع) اظهار داشت: امسال شبکه یک طبق روال سال های گذشته ویژه برنامه هایی را در روزهای تاسوعا و عاشورا تدارک دیده است، یکی از این برنامه ها «با کاروان» نام دارد که در ایام سوگواری ماه محرم پخش خواهد شد.

 

وی ادامه داد: اولین برنامه «با کاروان» از ساعت 30؛ سه شنبه 20 آبان ماه شروع می شود و تا بامداد همان روز ادامه خواهد داشت، همچنین در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی(ع) از 9 صبح تا 18 و از ساعت 24 تا 4 صبح نیز پخش خواهد شد.

 

وی ادامه داد: ارتباط با مراسم های عزاداری در کلیه استانهای کشور، ارتباط زنده با کربلا و نجف و پخش مراسم روضه از جمله بخش هایی مختلفی است که در قالب این برنامه برای عزادارن پخش می شود.

 

حاتمی خاطر نشان کرد: درارتباط‌هایی که با استان های کشور برقرار می شود سعی می کنیم که با شهرهایی که مراسم های عزاداری را به شکل خاص تر برگزار می کنند ارتباط بهتر و بیشتری را برقرار کنیم، برنامه «خواب با کاروان» از سوی پخش شبکه اول سیما تهیه می شود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.