سه‌شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲

با پایان تدوین؛

افشین عزیزی موسیقی «مردن به وقت شهریور» را می‌سازد

هاتف علیمردانی

با اتمام تدوین فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور»، افشین عزیزی برای جدیدترین ساخته علیمردانی موسیقی می‌سازد.

هاتف علیمردانی؛ کارگردان فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» که اکنون نیز فیلم سینمایی «به خاطر پونه» را با فروش نزدیک به یک میلیارد تومان بر روی پرده دارد، در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، در رابطه با آخرین ساخته خود گفت: تدوین فیلم توسط امیر ادیب‌پرور به پایان رسید و هنوز صداگذار فیلم مشخص نیست؛ اما موسیقی توسط افشین عزیزی ساخته می‌شود.

وی در رابطه با نخستین اکران این فیلم اظهار داشت: «مردن به وقت شهریور» برای حضور در جشنواره سی و دوم فیلم فجر آماده می‌شود. در کل از نتیجه نهایی راضی‌ هستم و امیدوارم امسال این فیلم در کنار فیلم‌های خوب دیگر دیده شود.

کارگردان فیلم سینمایی «به خاطر پونه» درباره رضایت از فروش این فیلم اذعان داشت: فروش میلیاردی چیزی بود که دوست داشتم به آن برسم که خوشبختانه اتفاق افتاد. با توجه به مضمون و قصه فیلم بیش از این فروش را انتظار ندارم، از این میزان فروش فیلم واقعا راضی‌ام و امیدوارم تا 26 آبان که فیلم از اکران عمومی خارج می شود همین روال فروش ادامه داشته باشد.

در فیلم سینمایی «مردن به وقت شهریور» که درباره مشکلات پسری است که تنها چند ماه برای شرکت در کنکور وقت دارد، حمید فرخ‌نژاد، هانیه توسلی، نازنین بیاتی، نوید لایقی‌مقدم، صبا گرگین‌پور، مهرداد ماکویی و … بازی می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.