شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۴

در گفت‌و‌گو با سینماپرس؛

جلیلی: نمی‌خواهم فیلم پرهزینه بسازم/بازیگران حرفه‌ای افتخاری به «مسیر معکوس» می‌آیند

جلیلی

ابوالفضل جلیلی از کارگردانان سینمای ایران در مورد ساخت فیلم خود با عنوان «مسیر معکوس» گفت: فیلم را نمی خواهم با هزینه بالا تولید کنم و سعی می کنم که از بازیگران حرفه ای به صورت تخفیفی و یا افتخاری استفاده کنم.

ابوالفضل جلیلی به عنوان یکی از کارگردانان سینمای ایران با ابراز خوشحالی از دریافت پروانه ساخت فیلم جدیدش، به سینماپرس گفت: احساس می کنم تازه پا به سینما گذاشته ام و اولین باری است که پروانه ساخت می گیرم، امیدوارم این اولین پروانه نمایش را در این دولت من بگیرم.

وی افزود: از سال ها پیش نگارش این فیلمنامه را در ذهن داشتم و حالا که نوشته ام و پروانه ساخت گرفته است خوشحالم اما این تازه عبور از خان اول بود که با ورود یا ظهور دولت یازدهم گذر از این خان را سخت نمی دیدم چون ذهن آدم هایی مانند ایوبی را که در مسند ارشاد قرار گرفته اند روشن می دانم اما خان بعدی برای من تهیه سرمایه ساخت این فیلم است با این که می خواهم فیلم کم خرجی بسازم اما چون فیلم های من مجوز اکران نمی گیرند هیچ سرمایه گذاری حاضر به حمایت از فیلم هایم نمی شود.

کارگردان فیلم سینمایی «حافظ» با اعلام این امر که چند روزنه امید برای سرمایه گذاری دارد، اظهار داشت: در ابتدا تصمیم دارم ۱۴ فیلمی که ساخته ام و پروانه نمایش نگرفته اند را بار دیگر برای دریافت پروانه نمایش به ارشاد ارسال کنم و از درآمد فروش آن ها  «مسیر معکوس» را بسازم، در غیر اینصورت از فارابی درخواست کمک می کنم اگر فارابی هم همکاری نکرد فیلم را به خارج از کشور می برم و از پخش های خارجی کمک می گیرم در نبود امکان تمامی این راه ها از دوستانم کمک خواهم گرفت؛ اما به هر طریقی که شده این فیلم را می سازم.

جلیلی در رابطه با فضای فیلم سینمایی «مسیر معکوس» گفت: این فیلم در فضایی عاشقانه، عاطفی و اجتماعی ساخته می شود که دو بازیگر اصلی دختر و پسر ۱۶ و ۲۵ ساله دارد و سعی می کنم که از بازیگران حرفه ای هم به صورت تخفیفی و یا افتخاری استفاده کنم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هر زمان که برنامه هایم تنظیم شد فیلم را کلید می زنم اما می دانم که به جشنواره فجر امسال نمی رسد و امیدوارم که «مسیر معکوس» را بتوانم در سی و سومین جشنواره فیلم فجر نمایش دهم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.