یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲

زوج سریال «ساختمان پزشکان» درسریال «هفت سنگ» همبازی شدند

ساختمان پزشکان

فرناز رهنما؛ بازیگر جوانی است که پیش از این مخطبان تلویزیون وی را در نقش «نازنین» در مجموعه ساختمان پزشکان دیده بودند. وی که در جدیدترین فعالیت خود مشغول ایفای نقش در سریال طنز دیگری با نام «هفت سنگ» است، خبر از بازی مجدد در کنار بهنام تشکر در نقش همسرش داد.

فرناز رهنما، در گفت و گو با خبرنگار تلویزیون سینماپرس، در رابط با حضور خود درسریال «هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان، اظهار داشت: سریال طنز«هفت سنگ» درباره سه خانواده ای است که در یک ساختمان زندگی می کنند، خانواده  وجه مشترکی است که در سوژه های این سریال وجود دارد.

 

وی ادامه داد: من در این سریال در نقش عروس یکی از این سه خانواده حضور دارم که در این سریال نیز همچون سریال «ساختمان پزشکان» به عنوان همسر بهنام تشکر به ایفای نقش می پردازم، البته در ابتدا از این مسئله که در این سریال دچار تکرار بشوم می ترسیدم اما با اعتماد به علیرضا بذرافشان و متن خوبش توانستم شکل جدیدی از بازی را ارائه بدهم.

 

این بازیگر در رابطه با تفاوت های نقش خود در سریال «هفت سنگ» با سریال «ساختمان پزشکان»تصریح کرد: در واقع ما در سریال ساختمان پزشکان این اجازه را داشتیم که نقشمان را خودمان کم و زیاد کنیم اما علیرضا بذرافشان به متنشان در این سریال توجه زیادی داشتند و این یک مقدار کار ما را به عنوان بازیگر سخت کرد، اما نتیجه آن برای همه ما تا کنون رضایت بخش بوده است.

 

رهنما خاطر نشان کرد: طنز سریال «هفت سنگ» طنزی شریف است، و از کسی تقلید نمی کند، متن آن برای خود من خیلی جذاب است و هر بار که آن را می خوانم می خندم، امیدوارم که مخاطبان نیز از دیدن این سریال لذت ببرند.

 

گفتنی است که سریال «هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و تهیه کنندگی مجید مولایی و بازی مهدی سلطانی، پرویز پورحسینی، بهنام تشکر، الهام پاوه نژاد، شبنم مقدمی، فرناز رهنما، عزت الله مهراوران، مهتاج نجومی، ارسلان قاسمی و... مراحل فیلمبرداری و تولید خود را به سر می برد.

 

انتهای پیام/ع - ب.ب 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.