شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹

مراسم چهارمین دوره جایزه بزرگ «شهید آوینی» فردا برگزار می‌شود

پوستر چهارمین جایزه بزرگ شهید آوینی

مراسم اهدای جوایز چهارمین دوره جایزه بزرگ شهید آوینی فردا یکشنبه؛ دوازدهم آبان ماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مراسم چهارمین دوره جایزه بزرگ شهید آوینی یکشنبه؛دوازدهم آبان ماه، در تالار وحدت برگزار خواهد شد و در حضور جمعی از مسئولان، مستندسازان، نمایندگان رسانه های جمعی و علاقمندان سینمای مستند، برگزیدگان این رویداد فرهنگی- هنری معرفی و از آن ها تقدیر خواهد شد.

در این مراسم که از ساعت 18 آغاز خواهد شد، ابتدا برگزیدگان بخش ویژه «بیداری اسلامی» معرفی شده و به تدریج اسامی منتخبین «بخش مسابقه» در گونه های مستند اجتماعی، مستند اشراقی، مستند پرتره، مستند دفاع مقدس، مستند سیاسی و مستند مقاومت و پایداری، با پخش وله معرفی نامزدها و بخش هایی از این فیلم ها اعلام خواهد شد.

البته این مراسم، برگزیدگانی در زمینه بهترین پژوهشگر، فیلمبردار، تدوینگر و جایزه ویژه هیات داوران هم دارد که در فواصل برنامه معرفی خواهند شد؛ ضمن اینکه در انتهای مراسم هم «جایزه بزرگ» این رویداد به ارزش 70 میلیون ریال، به تهیه کننده برگزیده هیات داوران اهدا خواهد شد.

برپایی نکوداشت محمد یوسف زادگان (فیلمبردار جنگی و همرزم شهید آوینی)، شهید هادی باغبانی (خبرنگار و مستندساز شهید در سوریه) و طاها کریمی (مستندساز فقید) از دیگر بخش های آیین اختتامیه جایزه بزرگ شهید آوینی است.

تیزر، آنونس، وله ها و پلی بک های مراسم، توسط «مرتضی پایه شناس» کارگردان سینمای مستند ساخته شده و کارگردانی مراسم نیز برعهده «مجید برزگر» است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.