شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۳

سامان احتشامی عنوان کرد:

ضبط آثار لری با پیانو را به زودی آغاز می کنم

سامان احتشامی

نوازنده پیانو کشورمان از تصمیم خود برای ضبط آثار لری با پیانو و همچنین انتشار چند آلبوم جدید از جمله موسیقی فیلم خبر داد.

سامان احتشامی؛ نوازنده پیانو و خالق آثاری چون «باغ به باغ»، «راز باغ»، «مهتاب در باغ» و... در رابطه با فعالیت های اخیر خود عنوان کرد: قرار است  در تاریخ 11 و 12 آبان ماه به عنوان نوازنده پیانو در خدمت کنسرت «ناردونه» به خوانندگی علی زندوکیلی باشم.

 

وی تصریح کرد: در صدد ضبط آثار لری با پیانو و کمانچه هستم، که فرج علیپور از نوازندگان برجسته کمانچه استان لرستان در این کار با من همراهی خواهند کرد.

 

احتشامی ادامه داد: اصولا موسیقی لرستان با سازهای کلاسیکی چون پیانو قابل اجرا نیست و برای اینکه این نوع از موسیقی را با پیانو نواخته شود، باید کوک پیانو کاملا عوض شود. البته در کنسرت گذشته ام موسیقی محلی را با پیانو نواخته بودم اما تا به حال درصدد ضبط آن برنیامده بودیم. ضبط این کار شروع شده است و احتمالا تا سه ماه آینده به پایان می رسد.

 

این نوازنده در رابطه با آثاری که در حال منتشر شدن است، خاطر نشان کرد: «ملودیکا»، «ملودیکافه» و همچنین آلبومی از موسیقی فیلم هایی چون «رستگاری در 8:20»، «این ترانه عاشقانه نیست»، و... نیز در حال انتشار دارم که به زودی روانه بازار موسیقی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.