دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶

بامداد افشار موسیقی «ننه دلاور» را ساخت

بامداد افشار

بامداد افشار آهنگسازی است که تا کنون برای نمایش هایی چون «عجایب المخلوقات»، «باغبان مرگ»، «ویتسک»، «از پا نیافتاده» و... آهنگسازی کرده است، وی در جدیدترین فعالیت خود خبر از همکاری با زهرا صبری کارگردان نمایش «ننه دلاور» داد.

بامداد افشار؛ آهنگساز، در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان اینکه ساخت آهنگ برای نمایش «ننه دلاور» به کارگردانی زهرا صبری را بر عهده دارد، در این رابطه عنوان کرد: در نمایش «ننه دلاور» به سمت موسیقی ملودیک رفته ام و از آنجا که فضای این نمایش فضای جنگ است موسیقی آن نیز کلاژی از جنگ ها است.

 

وی ادامه داد: من در این کار سعی کردم برای جنگ با موسیقی یک نوستالژی به وجود بیاورم به همین دلیل از اصوات صوتی از جمله صدای آژیر، اسلحه و... استفاده کرده ام. در این کار علی انوری به عنوان نوازنده کلارینت و سوت با من همکاری کرده است.

 

این آهنگساز تصریح کرد: در موسیقی و صدای نمایش «ننه دلاور» بیشتر روی اجسام کار کرده ام و در حقیقت موسیقی این کار لحظه ای و بر اساس اکت بازیگران است و حدود 60 تا اکت در آن وجود دارد که برای آن صداگزاری زنده انجام داده ایم.

 

وی خاطر نشان کرد: در حقیقت بخشی از موسیقی در این نمایش به صورت زنده توسط علی انوری اجرا می شود و بخش دیگر آن نیز ضبط شده است که در طول نمایش پخش خواهد شد.

 

نمایش «ننه دلاور» به کارگردانی زهرا صبری و با بازی فاطمه معتمد آریا برای اجرا در حال آماده شدن است که هنوز زمان و مکان قطعی برای اجرای این نمایش اعلام نشده است.

 

انتهای پیام/ع- ب.ب

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.