یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۷

توضیحات بنیاد شهید و امور ایثارگران در رابطه با تعطیلی مجدد سایت سریال «شوق پرواز»

سایت سریال شهید عباس بابایی دوباره سقوط کرد!

پوستر شوق پرواز

سینما پرس – گروه تلویزیون / فعالیت سایت سریال تلویزیونی شوق پرواز که پس از پایان پخش این سریال به محلی برای گردهم آیی علاقمندان به شهید عباس بابایی در فضای مجازی تبدیل شده بود، بار دیگر متوقف شد. نکته جالب توجه این است که نشانی این سایت در نسخه ارائه شده از این سریال به شبکه خانگی وجود دارد اما مخاطبان با مراجعه به این سایت با فضایی خالی مواجه می شوند.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینما پرس، «شوق پرواز» عنوان سریالی است که به کارگردانی یدالله صمدی و جواد نوروز بیگی برای شبکه یک سیما ساخته شده است. پخش این سریال در سال 1390 با استقبال فراوان مخاطبان مواجه شد. سایت اینترنی سریال «شوق پرواز» به نشانی www.shogheparvaz.tvهمزمان با پخش آن از شبکه یک سیما راه اندازی شد و توانست مخاطبان فراوانی را در فضای مجازی به خود جذب کند، این سایت تا شش ماه پس از پخش سریال فعال و محل رجوع علاقمندان به این شهید بزرگوار و سریال «شوق پرواز» بود اما یکباره این سایت تعطیل و پس از پیگیری های فراوان، مجدد راه اندازی شد.

پس از پایان پخش سریال، اداره این سایت از سوی طراحان و تیم محتوایی، به بنیاد شهید و امور ایثار گران واگذار شد و در طول این مدت، دو بار فعالیت سایت متوقف شد. خبرنگار ما برای پی گیری این موضوع با بنیاد شهید و امور ایثارگران تماس گرفت. «پرستو سلیمانی» کارشناس سایت این بنیاد در رابطه با علت بالا نیامدن سایت سریال «شوق پرواز» به خبرنگار ما گفت: کاربران سایت سریال «شوق پرواز» حدود یک ماه است که به علت مشکلات فنی قادر به مشاهده این سایت در فضای مجازی نیستند و ما در پی رفع این مشکل هستیم و به احتمال زیاد تا دو هفته آینده سایت این سریال مجدد راه اندازی می شود.

 

وی ادامه داد: مشکلات فنی سایت هم به این دلیل بوده است که ما به دنبال این بودیم تا نرم افزار سایت را به روز کنیم، البته سرور این سایت در اختیار یک شرکت خصوصی است و آن شرکت پیگیر به روز رسانی و رفع مشکلات فنی سایت است.

 

سلیمانی در رابطه با تغییر محتوای سایت نیز عنوان کرد: تیم تحریریه سایت سریال «شوق پرواز» در نظر دارد ضمن حفظ مطالب قبلی که در سایت بود، مطالب جدیدی را همچون اطلاعات دقیق تر از زندگی شهید بابائی، مصاحبه با خانواده آن شهید گرانقدر و همچنین مصاحبه و اطلاعاتی در رابطه با خلبانان نیروی هوایی تهیه کرده و در اختیار مخاطبان سایت قرار بدهد.

 

گفتنی است تعطیلی سایت شوق پرواز در شرایطی رخ می دهد که این سایت در زمان فعالیت بیننده بالایی داشت و در حال حاضر با تعطیلی سایت، قطعا بخش عمده ای از مخاطبان آن از دست خواهند رفت. 

 

انتهای پیام/ع - ب.ب 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.