شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰

یوسف صمدزاده عنوان کرد:

سوپر استارهای کردستان عراق گرد «شمع شب امتحان» جمع شدند

"شمع شب امتحان"

سینماپرس-گروه سینما/کارگردان فیلم سینمایی «شمع شب امتحان» در مورد حور بازیگران کرا خود گفت:در این فیلم بازیگران اصلی ما بازیگرانی از کردستان عراق هستند که در آنجا بسیار معروف هستند.

 به گزارش خبرنگار سینما پرس «شمع شب امتحان» عنوان فیلمی که یوسف صمد زاده کارگردانی آن را بر عهده داشته است به زودی مراحل فنی آن به پایان می رسد. فیلمبرداری این فیلم داستانی چند روز پیش در منطقه خجیر به پایان رسیده و هم اکنون کاوه ایمانی تدوین آنرا انجام میدهد.«شمع شب امتحان» اولین تجربه کارگردانی یوسف صمدزاده است که پیش از این تهیه کنندگی فیلم های: «سه درجه تب»، «سیزده گربه روی شیروانی»، «سربازها ایستاده می میرند» و...را بر عهده داشته است.

 

یوسف صمد زاده در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس گفت: روز های پایانی تدوین را طی می کنیم و من امیدوارم به زودی با صحبت هایی که با یک آهنگساز داشته ام نواوق کنیم و کار آهنگسازی آن را شروع کنیم.

"شمع شب امتحان"

 

صمد زاده ادامه داد: صدا گذاری «شمع شب امتحان» را آقای آرش قاسمی بر عهده دارد و او بلافاصله بعد از اینکه نسخه نهایی تدوین ظرف یک یا دو روز آینده به دستشان برسد کارشان را شروع خواهند کرد. در این فیلم بازیگران اصلی ما بازیگرانی از کردستان عراق بودند که در انجا خیلی معروف هستند و من از کار با آنها خیلی راضی هستم.

 

درخلاصه داستان «شمع شب امتحان» آمده است: برق روستاقطع می شود این در حالیست که هما دختر هشت ساله خانواده صبح روزبعدامتحان دارد .تلاش مراد (برادرهما )برای برقراری روشنایی خانه آغازمی شود اما...

 

عواملی که بااین پروژه همکاری داشتند عبارتند از :ناهید دیدار نویسنده فیلمنامه - حمید کاملی مدیرتصویربرداری- کیاحاج رمضان دستیار تصویر- حامدصمدزاده صدابردار- نهان گمرکی طراح صحنه ولباس- کاوه صباغ زاده دستیاراول کارگردان - مازیارصالحی دستیار دوم کارگردان- فاطمه نجاریان منشی صحنه - تیناافشار چهره پرداز - نادر شکری سینه موبیل- امیر عزیزی عکاس و فیلمبردار پشت صحنه، رضا فرخ نژاد، هومن چرمی، عماد بذرافشان، محسن شکور امور صحنه و شهباز خورشیدی، مدیرروابط عمومی الهه گودرزی، هماهنگی و پشتیبانی غلامرضا گمرکی، مدیر تولید داود ناظمی، تهیه کننده حسین علی گمرکی، کارگردان یوسف صمدزاده. محصول سینمائی تصویر هزار و یکشب.

 

بازیگران: هما سروجهانی، مریم بیگلری و هنرمندان خردسال: پارسا صمدزاده، روژان تقی زاده.

 

انتهای پیام/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.