شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹

بامداد افشار آهنگسازی دو فیلم مستند را به پایان رساند

بامداد افشار

سینما پرس – گروه هفت هنر/ بامداد افشار از آهنگسازی فیلم مستند «نوشتن بر شهر» و همچنین مستندی در رابطه با زندگی «ابراهیم اصغر زاده» خبر داد.

بامداد افشار آهنگساز جوان کشورمان در گفت و گو با خبرنگار موسیقی سینما پرس با بیان این که آهنگسازی دو فیلم مستند را بر عهده داشته است، عنوان کرد: در حال حاضر آهنگسازی دو فیلم مستند را به پایان رسانده ام که یکی از این مستندها در رابطه با زندگی ابراهیم اصغر زاده است که این فیلم به کارگردانی مشترک امید بنکدار و کیوان میر هادی تولید شده است.

 

وی ادامه داد: این فیلم که برای جشنواره فجر تولید شده است، به کمک همسر ایشان ساخته شده است و بخشی از نامه های عاشقانه این زوج در اختیار کارگردان قرار داده شده است، من در این مستند همچون کارهای قبلی خود از دل صدا به موسیقی رسیده ام و در این فیلم از سازهای زهی همچون ساز دهنی یا آکاردئون استفاده کرده ام.

 

وی در رابطه با فیلم «نوشتن بر شهر» به کارگردانی کیوان کریمی توضیح داد: این فیلم در رابطه با دیوار نوشته های شهرمان در زمان پیش از انقلاب، انقلاب و بعد از انقلاب است و احتمالا برای یکی از جشنواره های خارجی تولید شده است.

 

افشار در رابطه با موسیقی این فیلم تصریح کرد: با توجه به اینکه این فیلم از سه بخش تشکیل شده است موسیقی هر کدام از بخش ها اِلمان های خاص خود را دارد برای مثال بخشی که به پیش از انقلاب می پردازد تنها از یک کلاژ صوتی برخوردار است، در بخش مربوط به دوران انقلاب از سازهایی مثل ترومپت و در بخش سوم که امروزی تر است نیز سعی کرده ام که از موسیقی مدرن استفاده کنم.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.