یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۳

حمیدرضا صدری در گفت و گو با سینماپرس

موسیقی «فصل بلوغ» را با نشانه هایی از ملودی های آذری ساختم

حمید صدری

سینما پرس – گروه هفت هنر/ حمید رضا صدری از پایان مرحله آهنگسازی فیلم سینمایی «فصل بلوغ» به کارگردانی رهبر قنبری خبر داد.

حمید رضا صدری، آهنگساز در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس با بیان اینکه به تازگی ساخت موسیقی فیلم سینمایی «فصل بلوغ» را به پایان رسانده است، اظهار داشت: فیلم سینمایی «فصل بلوغ» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی رضا جودی یک روایت مستند گونه در رابطه با چند جوانی است که در سن بلوغ هستند و داستان زندگی آنها را ساده و به دور از پیچیدگی روایت می کند به همین علت من نیز سعی کردم که موسیقی این فیلم همچون داستانش ساده باشد.

وی در رابطه با ویژگی های موسیقی فیلم سینمایی «فصل بلوغ» ادامه داد: یکی از شخصیت هایی که داستانش در این فیلم روایت می شود، نوجوانی ترک بود بنابراین نشانه هایی از موسیقی آذری در آهنگسازی حاکم است.

صدری تصریح کرد: ساز اصلی که در موسیقی این فیلم به کار رفته است فلوت و ویولن است، ساز اصلی تیتراژ پایانی فیلم نیز ویولن است که توسط بابک شهری نواخته شده است، موسیقی در فیلم «فصل بلوغ» پر رنگ نیست و در خدمت فیلم قرار دارد و همچون خود فیلم ساده است.

شایان ذکر است، فیلم سینمایی «فصل بلوغ» به کارگردانی رهبر قنبری و تهیه کنندگی رضا جودی وبا مشارکت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه شده است.در این فیلم   بازیگرانی چون میرطاهر مظلومی ، نسرین نکیسا، بهرام کمیجانی، مجید لیاقت، علی غلامی و هادی سعادتی به ایفای نقش می پردازند.

گفتنی است که این فیلم برای حضور در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان تحویل دفتر جشنواره شده است.

انتهای پیام/ش.ع/ ق

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.