دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۲

علی رفیعی عنوان کرد:

نگاه کوثری به فیلم بساز بفروشی است/ فکر نمی‌کنم بتواند «اشباح » مهرجویی را هم تهیه کند

علی رفیعی

سینماپرس-گروه سینما/علی رفیعی در مورد شروع کار «سالتو» و اخبار رسانه ها عنوان کرد: مصاحبه با روز نامه بانی فیلم گفته بود که همه چیز آماده است و لوکیشن های فیلم آماده فیلم برداری وساخت دکور در حال انجام است و جوری صحبت کردند که انگار سفره ای پهن است و همه باید پای آن بنشینند ،درحالی که تمام این خبر ها کذب است. فکر نمی کنم کوثری «اشباح » مهر جویی را هم بتواند تهیه کند.

به گزارش خبر نگار سینماپرس پروژه ساخت فیلم سینمای «سالتو» فیلمنامه ای که علی رفیعی آن را به نگارش در آورده بود و پروانه ساخت آن به تهیه کنندگی جهانگیر کوثری صادر شده بود درهاله ای از ابهام قرار دارد.

 

علی رفیعی در گفت و گو با خبر نگار سینما پرس گفت: آقای کوثری هر روز مصاحبه می کند و بیانیه صادر می کند و می گوید که شرایط برای ساخت این فیلم مهیا است و همه چیز را فراهم کرده اند در حالی که این اخبار صحت ندارد و هیچ کاری از جانب ایشان برای ساخت فیلم انجام نشده است.

 

رفیعی با بیان اینکه از نظر من «سالتو» وجود ندارد گفت: با توجه به آنچه من در این مدت دیدم آقای کوثری قصد ساخت این فیلم را ندارند و من منتظر هستم تا ایشان از این پروژه انصراف دهند تا من بتوانم برنامه های که برای ساخت فیلم دارم را اجرا کنم.

 

رفیعی در ادامه اذعان داشت: کوثری چند روز پیش در مصاحبه با روز نامه بانی فیلم گفته بود که همه چیز آماده است و لوکیشن های فیلم آماده فیلم برداری وساخت دکور در حال انجام است و جوری صحبت کردند که انگار سفره ای پهن است و همه باید پای آن بنشینند ،درحالی که تمام این خبر ها کذب است و این اطلاعات صحت ندارد و و هیچکدام از حرف های ایشان حقیقت ندارد.

 

رفیعی تصریح کرد :من شخصا با فاطمه معتمد آریا و محمود کلاری صحبت کرده ام و چون حضور آنها برایم مهم بود این کار را انجام دادم و تا امروز هیچ کاری از جانب آقای کوثری انجام نشده و هر کاری هم شده با ابتکار شخصی خودم بوده است.

 

رفیعی درباره ساخت سالتو توضیح داد: با شرایطی که بوجود آمده است خیلی ساده لوحانه است که بگویم سالتو را در جشنواره فجر امسال می بینیم و من منتظر شخصی هستم که در مسافرت خارج از کشور است و من صحبت های برای ساخت فیلم با ایشان انجام داده ام و البته چند تهیه کننده دیگر هم اعلام آمادگی کردند و من منتظر هستم تا چند روز آینده تکلیف این فیلم مشخص شود.

 

رفیعی در پایان گفت: فکر نمی کنم کوثری «اشباح » مهر جویی را هم بتواند تهیه کند و نگاه کوثری به فیلم بساز بفروشی است و فکر می کند با ۳۰ تا ۳۵ جلسه فیلمبرداری می شود فیلم ساخت،در حالی که من موافق اینگونه فیلم سازی نیستم و فیلمی را می سازم که خودم بخواهم نه فیلمی که کوثری بخواهد.

 

انتهای پیام/ا/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.