چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۴

بلوندی به سینماپرس خبر داد:

ساخت دکور «۵۰ قدم آخر» تمام نشده است

50 قدم آخر

سینماپرس-گروه سینما/ عباس بلوندی از ساخت قسمت عمده دکور «۵۰ قدم آخر» خبر داد و گفت: بخش های زیادی از این دکور را ساخته ایم اما هنوز چند روزی زمان برای اتمام آن نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، عباس بلوندی، بازیگر، طراح صحنه و لباس، مجري دكور، دستيار صحنه  و دستيار اجراي دكور که تاکنون بازی در فیلم نیمه گمشده، طراحی صحنه و لباس فیلم های متعددی از جمله: «چ» (چمران)، «گشت ارشاد»، «ملکه»، «شب واقعه» و ... را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده است، اکنون مجری اجرایی دکور فیلم «۵۰ قدم آخر» کیومرث پور احمد است که طی گفت و گویی درباره ساخت دکور این فیلم سینمایی، گفت: این دکور را با توجه به فضای این فیلم ساخته ایم  و سعی کردیم صحنه های مختلف جنگ را در فضاهای متفاوتی بسازیم که بخش عمده ای از آن به پایان رسیده، با این که از اوایل شهریور ماه ساخت دکور را آغاز کردیم؛ اما هنوز چند روزی برای ساخت باقی مانده دکور زمان احتیاج داریم.

 

بلوندی ادامه داد: تمام کارهای جنگی سنگر دارند و این دکور هم دارد؛ اما تفاوت هایی را برای ساخت این دکور درنظر گرفته ایم که در پایان کار خواهید دید.

 

وی در پاسخ به این سوال که شهرک دفاع مقدس در این کار با شما همراهی داشته، بیان کرد: ما این کار را در نجف آباد اصفهان آماده می کنیم و برای گرفتن تجهیزات از مسئولین آن جا کمک گرفتیم؛ اما برای یک سری از خرده تجهیزات که نتوانستیم در اصفهان پیدا کنیم به شهرک سینمایی دفاع مقدس تهران مراجعه کردیم و خدا را شکر آن ها نیز با ما همکاری کردند.

 

لازم به ذکر است که در ساخت این دکور حبیب کریم زاده از دکوراتورهای برجسته کشور، عباس بلوندی را همراهی کرده است.

 

گفتنی است در فیلم «۵۰ قدم آخر» به کارگردانی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی سعید سعدی ۱۰ مهرماه کلید می خورد.

 


انتهای پیام/ح/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.