دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۹

بنیامین برای «نازنین» در عصر جدید می‌خواند

کنسرت موسیقی بنیامین در بیست وهفتمین جشنواره موسیقی فجر

سینماپرس-گروه سینما/بعد از عاشورا فیلم «نازنین »اکران می شود که تیتراژ این فیلم را بنیامین بهادری می خواند.

به گزارش خبرنگار سینما پرس «نازنین» آخرین فیلم سینمایی مهدی گلستانه از کارگردانان جوان سینمای ایران بعد از اتمام مراحل فنی و آماده شدن کپی های فیلم منتظر اکران است.

 

مهدی گلستانه در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس گفت: فیلم آماده اکران است و قرارداد پخش در گروه عصر جدید منعقد شده و بعد از عاشورا فیلم پخش می شود.

 

مستانه مهاجر تدوین فیلم را به اتمام رسانده و صدا گذار« نازنین» فرامرز ابوالصدق است. موسیقی این فیلم را بهنود یخچالی ساخته و بنیامین بهادری ترانه تیتراژ آن را خوانده است.

 

گلستانه که پژمان بازغی را برای چندمین بار به عنوان کارگردان هدایت می کرد در این باره می گوید : پژمان  یکی از دوستان صمیمی من است و از بازی او در این فیلم بسیار راضی هستم و امیدوارم مخاطبان از دیدن این فیلم لذت ببرند.

 

سشنبه هفته قبل فیلم تلوزیونی «اینجا آسمان» در روز تولد امام رضا (ع) از تلوزیون پخش شد که کارگردانی آن را مهدی گلستانه انجام داده بود.

 

اين دومين همکاري مهدي گلستانه با پويا فيلم بعد از فيلم سينمايي «دردسر بزرگ» است . «نازنین »تا چند هفته قبل از شروع فيلمبرداري با حضور شبنم عرفي‌نژاد در مرحله پيش توليد قرار داشت اما در نهايت مهدي گلستانه پشت دوربين قرار گرفت.

 

فهرست عوامل اصلي اين پروژه عبارتند از: کارگردان: مهدي گلستانه، نويسنده: جواد ستوده‌نيا، مدير فيلمبرداري: احمد احمدي، صدابردار: بابک اخوان، طراح چهره‌پردازي: عبدا... اسکندري، طراح صحنه و لباس: حجت اشتري، دستيار اول کارگردان و برنامه‌ريز: علي افشين راد، مدير توليد: پيمان حميدي.

 

بازيگران: پژمان بازغي، مجيد صالحي، آتيلا پسياني، اميرحسين آرمان، سحر قريشي، مصطفي طاري، آرش تاج و شاپور کلهر.


تهيه‌کنندگان: حسين فرح‌بخش، عبدا... عليخاني ـ محصول پويا فيلم.

 

انتهای پیام/ا/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.