شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳

علیرضا مهران مجلس گردان جشنواره «آیینی – سنتی» می شود

علیرضا مهران

سینما پرس – گروه هفت هنر/ علیرضا مهران از حضور خود در نمایش «تروپ ترق» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و همچنین کارگردانی نمایش «سیاه و غزال» در جشنواره آیینی – سنتی خبر داد.

علیرضا مهران بازیگر و کارگردان تئاتر در گفت و گو با خبرنگار تئاتر سینما پرس با بیان اینکه در جشنواره آیینی – سنتی امسال با دو نمایش «تروپ و ترق» به عنوان بازیگر و «سیاه و غزال» به عنوان کارگردان حضور دارد، در مورد نمایش «تروپ و ترق» اظهار داشت: این نمایش به کارگردانی خیرالله تقیانی پور روز سه شنبه در ساعات 18 و 20 در سالن چهار سو مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می رود.

 

وی ادامه داد: «تروپ و ترق» نمایشی خلاقانه است و داستان عده ای مطرب ست که 300 سال پیش از دنیا رفته اند و به نوعی در برزخ به سر می برند در این میان زنی از دربار قاجار به نوعی به سمت این آدم ها کشیده می شود.

 

مهران ادامه داد: این نمایش داستانی کاملا فانتزی دارد  و من نیز در این نمایش در نقش  مجلس گردان این گروه حضور یافته ام، در این نمایش بازیگرانی چون علی سلیمانی، وحید نفر، نادیا فرجی، جواد پورزند و... نیز به ایفای نقش می پردازند.

 

این کارگردان در رابطه با نمایش «سیاه و غزال» که خود کارگردانی آن را بر عهده دارد، عنوان کرد: نمایش «سیاه و غزال» نوشته ابوالفضل حاج علیخانی داستان سیاهی است که عاشق دختر سلطان می شود و دختر سلطان برای او شرط می گذارد که برای ازدواج با او در طول هفت روز، هفت شهر عشق عطار را طی کند و سیاه نیز در طول این هفت روز به چنان معرفت و شناختی دست پیدا می کند که می فهمد عشق غزال عشقی زمینی است و به همین علت قید غزال را می زند...

 

وی تصریح کرد: در این نمایش ابوالفضل حاج علیخانی، شهره مکری، صفورا کاظم پور، محسن زین العابدینی و... به ایفای نقش می پردازند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.