یکشنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۸

رحیم نوروزی جانشین اتابک نادری در«تعبیر یک رویا» شد

رحیم نوروزی در نمایی از تله فیلم پشت نیمه شب به کارگردانی شهرام اسدی

سینما پرس –گروه هفت هنر/ نمایش «تعبیر یک رویا» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور با جایگزین شدن رحیم نوروزی به جای اتابک نادریروی صحنه خواهد رفت.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی این نمایش، قرار بود اتابک نادری در این نمایش حضور داشته باشد، چنانچه در اجرای جشنواره‌ای «تعبیر یک رویا» وی در این نمایش بازی کرده، اما به دلیل مشغله کاری اتابک نادری، رحیم نوروزی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازد.

 

 «تعبیر یک رویا»، به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور سال گذشته در بخش مسابقه ایران سی و دومین جشنواره بین المللی تئا‌تر فجر اجرا و با استقبال مخاطبان و هئیت داوران مواجه شد. این نمایش نامزد دریافت جایزه نویسندگی، کارگردانی، بازیگری زن و بازیگری مرد شد همچنین در بخش نویسندگی، بازیگری زن و بازیگری مرد مورد تقدیر قرار گرفت.

 

شایان ذکر است، در این نمایش بازیگرانی چون رحیم نوروزی، آناهیتا همتی، شیوا مکی نیان، مسعود حجازی مهر، رضا پایی، جواد پورزند، مصطفی ساسانی، حسین شفیعی، محمدهادی عطایی، الهه شه پرست بازی می‌کنند. همچنین در نمایش «تعبیر یک رویا» جواد نوری به عنوان مشاور کارگردان و تهیه کننده نمایش حضور داردو علی صدیقیان، علی المئی و حمید گرگانی به صورت زنده اجرای موسیقی نمایش را بر عهده دارند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.