جمعه ۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴

نگار عابدی و مجید صالحی به «شایعات» دامن می زنند

مجید صالحی-نگار عابدی

سینما پرس- گروه هفت هنر/ نگار عابدی از حضور خود در نمایش «شایعات» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، نگار عابدی بازیگری است که به گفته خودش تئاتر را خانه اول خود می داند، وی که پیش از این با سریال «دودکش» مهمان سفره های افطار مردم در ماه رمضان شده بود، در جدیدترین فعالیت هنری اش خبر از حضورش در نمایش «شایعات» به کارگردانی رحمان سیفی آزاد خبر داد. وی در رابطه با ایفای نقش در این نمایش به خبرنگار تئاتر سینما پرس گفت: حدود ۲۰ روز پیش متن نمایشنامه «شایعات» را به من پیشنهاد دادند، من نیز از آنجا که هم به آثار نیل سایمون علاقمندم و هم به دلیل حضور دوستان خوبم در این گروه نمایشی پذیرفتم که در این نمایش به ایفای نقش بپردازم.

 

وی ادامه داد: نمایش «شایعات» همانطور که از نام آن بر می آید پیرامون همان قضیه شایعه سازی می چرخد و در واقع نمایشی کمدی است که ماجرای جمعی قدیمی است که در یک مهمانی دور هم جمع شده و شایعاتی در آن مهمانی روایت می شود.

 

عابدی در مورد نقش خود تصریح کرد: پارتنر مستقیم من در این نمایش مجید صالحی است همچنین رویا میر علمی، فهیمه امن زاده، بهاره رهنما، سعید چنگیزیان، جواد عزتی دیگر بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

 

این بازیگر خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود ۲۰ روز است که تمرینات نمایش «شایعات» آغاز شده است و قرار است که این نمایش از اول مهرماه سال جاری در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.