جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۵

«والت دیزنی» به جشنواره لندن پایان می‌دهد

نجات آقای بنکس

سینما پرس- گروه سینما/ فیلم سینمایی «نجات آقای بنکس» با بازی تام هنکس و اما تامپسون در مراسم اختتامیه پنجاه و هفتمین دوره جشنواره فیلم لندن به نمایش در می‌آید.

به گزارش سینما پرس، مسئولان برگزارکننده پنجاه و هفتمین دوره جشنواره فیلم لندن روز گذشته به صورت رسمی اعلام کردند که فیلم سینمایی «نجات آقای بنکس» (Saving Mr. Banks) با بازی تام هنکس و اما تامپسون و کارگردانی جان لی هنکوک در مراسم اختتامیه این جشنواره انگلیسی نمایش داده می‌شود.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، اما تامپسون در «نجات آقای بنکس» در نقش یک نویسنده انگلیسی به نام «پی ال تراورس» که داستان‌های «مری پاپینز» را می‌نویسد، ایفای نقش می‌کند و تام هنکس نیز در این فیلم سینمایی در نقش «والت دیزنی» بازی می‌کند.

 

فیلم سینمایی «نجات آقای بنکس» ماجرای دوستی «والت دیزنی» و «پی ال تراورس» و چگونگی تبدیل شدن داستان‌های «مری پاپینز» به فیلم سینمایی توسط «والت دیزنی» را به تصویر می‌کشد. کالین فارل، پل جیاماتی و راث ویلسون دیگر بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

مسئولان برگزارکننده پنجاه و هفتمین دوره جشواره فیلم لندن چندی پیش نیز اعلام کرده بودند که فیلم سینمایی «کاپیتان فیلیپس» (Captain Phillips) در مراسم افتتاحیه این جشنواره انگلیسی به نمایش در می‌آید.

 

اسکات رودین، دانا برونتی و مایکل دلوکا تهیه‌کنندگان «کاپیتان فیلیپس» هستند و استودیو فیلمسازی «سونی پیکچرز» نیز این فیلم سینمایی را از تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ مهر) پاییز سال جاری روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

پل گرینگرس کارگردان «کاپیتان فیلیپس» است و تام هنکس در این فیلم سینمایی در نقش شخصی به نام «کاپیتان ریچارد فیلیپس» بازی می‌کند. این فیلم سینمایی براساس داستانی واقعی که در سال ۲۰۰۹ اتفاق افتاده، ساخته شده است و داستان ربوده شدن کشتی باری آمریکایی به نام «مائرسک آلاباما» توسط دزدان دریایی سومالیایی را به تصویر می‌کشد.

 

پنجاه و هفتمین دوره جشنواره فیلم لندن بین روزهای ۹ تا ۲۰ اکتبر (۱۷ تا ۲۸ مهر) پاییز سال جاری برگزار می‌‍‍‌شود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.