چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۲

دو بازیگر مطرح هالیوود پس از 18 سال همبازی شدند

مریل استریپ-رابرت دنیرو

سینما پرس- گروه سینما/ رابرت دنیرو و مریل استریپ در چهارمین همکاری خود در فیلم سینمایی «خانه خوب» با یکدیگر همبازی می‌شوند.

به گزارش سینما پرس، رابرت دنیرو؛ بازیگر برنده دو جایزه اسکار «گاو خشمگین» (Raging Bull) و قسمت دوم «پدر خوانده» (The Godfather) و مریل استریپ؛ بازیگر برنده سه جایزه اسکار فیلم‌های سینمایی «بانوی آهنین» (The Iron Lady)، «انتخاب سوفی» (Sophie's Choice) و «کرامر علیه کرامر» (Kramer vs. Kramer) پس از گذشت حدود ۲۰ سال از همکاری مشترک در یک فیلم سینمایی، بار دیگر در فیلم سینمایی «خانه خوب» (The Good House) با یکدیگر همبازی می‌شوند.

 

بنابر گزارش رویترز، دنیرو و استریپ برای نخستین بار در فیلم سینمایی «شکارچی گوزن» (The Deer Hunter) در سال ۱۹۷۸ در کنار یکدیگر قرار گرفتند. سپس این دو بازیگر برجسته در سال ۱۹۸۴ در فیلم سینمایی «عاشق شدن» (Falling in Love) با یکدیگر همبازی شدند و برای سومین بار نیز در سال ۱۹۹۶ در فیلم سینمایی «اتاق ماروین» (Marvin Room) همبازی بودند.

 

فیلم سینمایی «خانه خوب» براساس رمانی با همین نام از آن لیری ساخته می‌شود و استریپ ۶۴ سال در این فیلم سینمایی در نقش شخصی به نام «هیلدی گود» که صاحب یک بنگاه معاملات ملکی است و دنیرو ۶۹ ساله در نقش شخصی به نام «فرنگ گچل» که دوست استریپ است، بازی می‌کنند.

 

مایکل کانینگهام فیلمنامه «خانه خوب» را می‌نویسد و استودیو فیلمسازی «فیلم نیشن انترتینمنت» نیز حق امتیاز این فیلم را خریداری کرده است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.