سه‌شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۸

ایوان شمس کارگاه داستان نویسی تجربی برگزار می کند

کتاب

سینما پرس-گروه هفت هنر/ کارگاه داستان‌نویسی با عنوان «پیاده‌روی کاغذی» از 27 مردادماه امسال در پردیس ایوان‌شمس برگزار می‌شود.

به گزارش سینما پرس، کارگاه داستان نویسی با عنوان «پیاده روی کاغذی» از ۲۷ مرداد ماه در پردیس ایوان شمس برگزار می شود. در این کارگاه مبانی اولیه داستان‌نویسی نوین با رویکرد تجربی توسط عباس کریمی‌عباسی در ده کارگاه دو ساعته تدریس و هنرجویان در صورت موفقیت در آزمون پایان دوره گواهی دریافت می‌کنند.

 

این کارگاه به همت محفل ادبی دایره دیدار ساعت ۱۸ الی ۲۰ یکشنبه‌های هر هفته در پردیس ایوان شمس برگزار می‌شود و به دلیل تاکید بر کاربردی بودن آن مباحث تئوریک در حد لزوم عنوان شده و برای صرفه‌جویی در وقت برخی از تمرینات و مطالعات مورد نیاز هنرجویان توسط آنها در منزل انجام خواهد شد.

 

عباس کریمی‌عباسی نویسنده، مترجم و روزنامه‌نگاری است که مجموعه داستان «فرشتگان هرگز نمی‌‍خوابند» و رمان‌های «ققنوس» و «در پوست شیر» را در کنار کتاب‌هایی چون «کتاب و کتابخوانی» در کارنامه خود دارد. «شهر بختک» و «سفر به چین» و «تدفین در برلین» نیز از ترجمه‌های این داستان‌نویس هستند.

 

علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام با آقای قلی‌زاده در ایوان شمس به شماره ۸۸۰۱۵۲۲۸ تماس گرفته یا به این مرکز واقع در تقاطع خیابان فاطمی در ابتدای بزرگراه کردستان مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.