جمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۴

ساموئل ال جکسون به «سرویس مخفی» پا گذاشت

ساموئل ال جکسون

سینما پرس- گروه سینما/ ساموئل ال جکسون برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «سرویس مخفی» با مسئولان سازنده این فیلم سینمایی قرارداد امضا کرد.

به گزارش سینما پرس، ساموئل ال جکسون؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «داستان عامه پسند» (Pulp Fiction)، «جانگوی رها شده» (Django Unchained) و اپیزود سوم «جنگ ستارگان» (Star Wars) برای ایفای نقش در فیلم سینمایی «سرویس مخفی» (The Secret Service) با مسئولان این پروژه قرارداد امضا کرده است.

 

بنابر گزارش ورایتی، کالین فیرث؛ بازیگر برنده جایزه اسکار فیلم سینمایی «سخنرانی پادشاه» (The King’s Speech) و تارون اگرتون نیز پیش از این برای بازی در «سرویس مخفی» قرارداد امضا کرده‌ بودند.

 

کارگردانی «سرویس مخفی» را متیو وگن بر عهده دارد و استودیوی فیلمسازی «مارو فیلمز» نیز تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار این فیلم سینمایی است.

 

این فیلم سینمایی که انتظار می‌رود مراحل تولیدش از پاییز سال جاری آغاز شود، براساس «کمیک استریپ»هایی از مارک میلر ساخته می‌شود و وگن و جین گلدمن فیلمنامه آن را نوشته‌اند.

 

«سرویس مخفی» داستان یک مامور مخفی باسابقه و حرفه‌ای را به تصویر می‌کشد که برای خود یک کارآموز تازه‌کار استخدام می‌کند.

 

مسئولان سازنده  این فیلم پیش از عقد قرارداد با کالین فیرث و ساموئل ال جکسون از حضور ستاره‌های بزرگ هالیوودی مانند تام کروز و لئوناردو دی کاپریو در این فیلم سینمایی خبر داده ‌بودند اما با حضور فیرث و جکسون حضور این دو ستاره در این فیلم سینمایی منتفی شد.

 

همچنین مسئولان سازنده «سرویس محرمانه» که هنوز بازیگر زن این فیلم سینمایی را انتخاب نکرده‌اند، اعلام کرده‌اند که اما واتسون و بلا هیتکوت گزینه‌های اصلی بازیگری برای ایفای نقش به عنوان نقش اول زن در این پروژه هستند.

 

انتهای پیام/ ع م

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.