شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۳

آرونوفسکی «حضرت نوح» را برای مشاوران کلیسایی نمایش داد

حضرت نوح

سینما پرس- گروه سینما/ دارن آرونوفسکی جدیدترین فیلم سینمایی خود به نام «حضرت نوح» را برای مشاوران کلیسایی و مخاطبان مذهبی تگزاس نمایش داد.

به گزارش سینما پرس، در حالی که تاریخ اکران جدیدترین فیلم سینمایی دارن آرونوفسکی به نام «حضرت نوح» (Noah) 28 مارس سال 2014 میلادی اعلام شده است، این کارگردان صاحب نام برای گرفتن تائید مجامع مذهبی در روز پنجشنبه گذشته آخرین پروژه خود را برای مشاوران کلیسایی و مخاطبان دینی ایالت تگزاس نمایش داد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، مخاطبان پس از تماشای «حضرت نوح» در صفحه اجتماعی این فیلم سینمایی آن را شگفت انگیز و بسیار عالی ارزیابی کردند.

 

دارن آرونوفسکی علاوه بر کارگردانی به همراه جان لوگن فیلمنامه فیلم سینمایی «حضرت نوح» را براساس کتاب مقدس «انجیل» نوشته‌اند و اما واتسون، لوگم لرمان، جنیفر کانلی، راسل کرو و آنتونی هاپکینز نیز از جمله بازیگران برجسته این پروژه هستند.

 

فیلم‌های سینمایی «مرثیه‌ای برای یک رویا» (Requiem for a Dream)، «قوی سیاه» (Black Swan) و «کشتی گیر» (The Wrestler) از جمله برجسته‌ترین آثار آرونوفسکی هستند که پیش از این ساخت آن‌ها را برعهده داشته است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.