شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۳

پیتر جکسون از «هابیت» خداحافظی کرد

پیتر جکسون

سینما پرس- گروه سینما/ پیتر جکسون ضمن انتشار اخبار آخرین روز فیلمبرداری سه گانه «هابیت» از مارتین فریمن و دیگر بازیگران این آثار دنباله‌دار خداحافظی کرد.

به گزارش سینما پرس، پیتر جکسون؛ کارگردان سه گانه «ارباب حلقه‌ها» (The Lord of the Rings) و «هابیت» (The Hobbit) روز گذشته ضمن انتشار خبر آخرین روز فیلمبرداری مجموعه آثار دنباله‌دار «هابیت» از مارتین فریمن (بیبلو بگینز) و دیگر بازیگران این پروژه عظیم سینمایی خداحافظی کرد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، جکسون در صفحه شبکه اجتماعی خود درباره به پایان رسیدن ساخت سه گانه «هابیت» در ساعت ۶:۳۰ دقیقه صبح به وقت نیوزلند نوشت: این خبر را در حال فیلمبرداری در آخرین روز این پروژه می‌نویسم و سعی دارم شما را در کار و احساسی که ما در این روز داریم سهیم کنم.

 

وی در ادامه نوشت: زمانی که من به استودیو رسیدم مطابق معمول عصبی بود و این روز بسیار برایم دلهره آور بود. صد نفر به من نگاه می‌کردند تا ببینند که نخستین صحنه از فیلمبرداری چیست یا من از چه لنزی قصد دارم استفاده کنم و یا اینکه چه دکوری را برای آخرین روز فیلمبرداری به کار خواهم گرفت.

 

جکسون در ادامه اظهارات خود ضمن انتشار عکسی دسته جمعی از عوامل فیلم نوشت: ۲۰ ساعت کار در روز آخر، ۱۵ سال با تولکین و ۷۷۱ روز فیلمبرداری. سرانجام کار من تمام شد و به خانه بازگشتم.

 

همچنین این کارگردان صاحب نام عکس آخرین صحنه فیلمبرداری سه گانه «هابیت» را نیز با تیتر «آخریت صحنه فیلمبرداری» در صفحه شبکه اجتماعی خود منتشر کرده که در زیر مشاهده می‌کنیم.

 

هابیت

هابیت

پیتر جکسون؛ کارگردانی سه گانه «هابیت» را برعهده دارد و مارتین فریمن، ریچارد آرمیتیج، یان مک‌کلن، لو اوانس، کیت بلانشت، هیوگو ویوینگ، الیجا وود و کریستوفر لی از جمله بازیگران مطرح و برجسته سه گانه «هابیت» هستند.

 

نخستین قسمت از مجموعه آثار اکشن فانتزی «هابیت» با عنوان «هابیت؛ سفر غیرمنتظره» (The Hobbit: An Unexpected Journey) در پاییز سال گذشته اکران شد و توانست فروشی برابر با یک میلیارد و ۱۷ میلیون دلار را در سراسر جهان به خود رقم بزند.

 

دومین قسمت از سه گانه «هابیت» نیز در تاریخ ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) پاییز سال جاری با عنوان «هابیت؛ نابودی اسماگ» (The Hobbit: The Desolation of Smaug) روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.