جمعه ۴ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۵

احتمال اتهام به قتل و 10 سال زندان برای ستاره هندی

سلمان خان

سینما پرس- گروه سینما/ سلمان خان به دلیل درگیری در یک تصادف رانندگی مهلک که منجر به کشته شدن یک مرد و مجروحی 4 نفر شده، احتمال دارد به قتل غیرعمد و 10 سال زندان متهم شود.

به گزارش سینما پرس، دادگاه بمبئی در روز چهارشنبه گذشته اعلام کرد که پرونده سلمان خان؛ ستاره بالیوود برای ارتکاب به جرم در یک حادثه رانندگی مهلک که در سال ۲۰۰۲ میلادی رخ داده است، دوباره بررسی می‌شود.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، در سپتامبر سال ۲۰۰۲ میلادی سلمان خان در حال رانندگی با تویوتا لندکروز خود به عده‌ای که کارتن خواب که در پیاده‌رو حاشیه شهر بمبئی خوابیده بودند اثابت کرد و این تصادف منجر به کشته شدن یکی از آن‌ها و مجروح شدن ۴ نفر دیگر شد.

 

خان ۴۷ ساله چندی پیش برای قتل به دلیل سهل‌انگاری محاکمه شده بود که مجازات آن حداکثر ۲ سال زندان است. اما او اکنون برای ارتکاب به آدمکشی که البته قتل عمد به حساب نمی‌آید محاکمه می‌شود که مجازان آن حداکثر ۱۰ سال زندان است.

 

آبها سینگ، وکیلی که برای این پرونده یک دادخواست ارائه کرده است به رسانه‌هایی که خارج از دادگاه بودند گفت خون سلمان خان در هنگام تصادف حاوی ۳۰ میلی‌گرم الکل بوده است که برطبق آن از نظر دادگاه او مست به حساب می‌آید. سینگ یک دادخواست نیز تنظیم کرده است که در آن دلیل طولانی شدن این پرونده به مدت ۱۰ سال را خواستار شده است.

 

سلمان خان نیز ادعا کرده که در این پرونده مقصر نیست. دادگاه این ستاره هالیوودی از تاریخ ۱۹ اوت (۲۸ مرداد) تابستان سال جاری آغاز می‌شود و سلمان خان موظف است هرگاه دادگاه خواستار حضور او شد در دادگاه حاضر شود.

 

سلمان خان که فرزند سلیم خان؛ نویسنده صاحب نام هند است یکی از معروف‌ترین و پرکارترین ستاره‌های حال حاضر بالیوود به شمار می‌آید، به طوری که او طی ۲۵ سال قعالیت هنری خود در ۹۰ فیلم سینمایی ایفای نقش کرده است.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.