چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸

چهاردهمین اجرای نمایش «پسران آفتاب» به هوشنگ گلمکانی تقدیم شد

پسران آفتاب

سینما پرس-گروه هفت هنر/ چهاردهمین اجرای نمایش «پسران آفتاب» به هوشنگ گلمکانی، دبیر شورای نویسندگان ماهنامه فیلم، تقدیم شد.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی نمایش «پسران آفتاب»،بهاره رهنما  از بازیگران نمایش، پس از پایان اجرا روی صحنه رفت و به نمایندگی از گروه عوامل و بازیگران این مجموعه و با تقدیر از حضور هنرمندان، شب گذشته-اول مردادماه- چهاردهمین اجرای این اثر نمایشی را به دبیر شورای نویسندگان مجله فیلم تقدیم کرد.


در این اجرا هنرمندانی همچون حمیدرضا صدر، بهنوش طباطبایی، سیاوش خیرابی و... حضور داشتند. پیش از این نیز هنرمندانی چون فرهاد اصلانی، سروش صحت، حدیث میرامینی، احسان کرمی، پیمان قاسمخانی، شهرام حقیقت دوست، راما قویدل، مهسا کرامتی، مسعود فروتن، هانیه توسلی، رضا گوران، همایون غنی زاده، رویا نونهالی، سینا نورایی، سعید سهیلی، ابراهیم پشت کوهی، یاسر خاسب، رحیم نوروزی، سیروس همتی ، مجید واشقانی، شاهرخ دولکو، مهران رنجبر و... به تماشای این نمایش نشستند.


نمایش «پسران آفتاب»، به کارگردانی سیامک صفری، داستان آشتی دو بازیگر قدیمی و بازنشسته آمریکایی است که در آن بهاره رهنما، جواد عزتی، فرزین صابونی، سیامک صفری، صبا گرگین پور و جواد پولادی به ایفای نقش می پردازند.


شایان ذکر است این نمایش، که از یکشنبه، ۱۶ تیرماه، اجرای خود را آغاز کرده است، تا اواسط مردادماه در سالن اصلی مجموعه تئاترشهر، از ساعت ۲۱، میزبان هنرمندان تئاتر خواهد بود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.