چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۷

خبرنگاران معترض نشست را ترک کردند/

به نام حسن روحانی به کام پایگاه خبری

 اعتراض خبرنگاران به یک نشست خبری

سینماپرس- گروه سینما/ روز گذشته رسانه های خبری برای حضور در نشست دیدار هنرمندان با ستاد مردمی روحانی دعوت شدند اما صبح امروز با حضور در محل نشست متوجه شدند که موضوع نشست افتتاح یک پایگاه خبری است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، قرار بود نشستی تحت عنوان بیان مطالبات هنرمندان به رئیس جمهور منتخب برگزار شود که ساعت 11 امروز -26 تیر ماه- خبرنگاران با حضور در مکان نشست متوجه شدند که خبری از حضور حسن روحانی نیست و تنها هدف جمع کردن خبرنگاران، افتتاح پایگاه خبری تدبیر است.

 اعتراض خبرنگاران به یک نشست خبری

 

وقتی خبرنگاران به این موضوع اعتراض کردند و گفتند که چرا با عنوانی دروغ به نشست دعوت شده اند مسئول روابط عمومی نشست توضیح داد: دروغی در کار نبوده و ما گفتیم برای بیان مطالبات جهت دیدار هنرمندان که روز یکشنبه برگزار می شود در این مکان حضور یابید.

 

این فرد در توجیه مراسم افتتاح پایگاه خبری توضیح داد: این سوپرایز برنامه بوده است و بعد از افتتاح مطالبات خبرنگاران پرسیده می شود تا در روز یکشنبه به اطلاع آقای روحانی رسانده شود و همه شما عزیزان پایان این نشست برای روز یکشنبه دعوت خواهید شد.

 

در ادامه محمد ارشدی؛ رئیس کل ستاد مردمی رییس جمهور منتخب به دنبال اعتراضات خبرنگاران اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: من برای افتتاح پایگاه خبری تدبیر به این نشست دعوت شدم. دولتی تشکیل نشده که مطالبات وجود داشته باشد. روز یکشنبه هم هنوز قطعی نیست فقط تا به حال مشخص شده است که از ستادهای مردمی در هفته آینده تجلیل می شود اما زمان آن مشخص نیست.

 

با مشخص شدن تناقضات حرف های مسوولان نشست با نظر محمد ارشدی خبرنگاران در میانه نشست سالن را ترک کردند.

 

در این نشست که در دفتر رضا رشیدپور برگزار شده بود برخی از دبیران و خبرنگاران برتر رسانه ها هم حضور داشتند که به امید بیان مطالبات خود به نماینده رئیس جمهور منتخب حاضر شده بودند.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.