چهارشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵

توضیحات منیژه حکمت درباره یک مصاحبه:

شایعات بسیار است، مراقب باشید!

منیژه حکمت در  نشست خبری «شهر موشها» به کارگردانی مرضیه برومند

سینماپرس-گروه سینما/ در پی انتشار گفت‌و‌گویی با عادل بزدوده در بعضی رسانه ها، منیژه حکمت، یکی از تهیه‌کنندگان فیلم «شهرموشها» توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش سینماپرس، منیژه حکمت درباره مصاحبه عادل بزدوده که در آن به توضیح داستان فیلم «مدرسه موشها2» پرداخته، گفت: این روزها حدسیات و شایعات درمورد فیلم شهرموشها بسیار زیاد است و هر آنچه در آن مصاحبه‌ آمده، شایعاتی بیش نیست.

 

وی ضمن این که جذابیت این فیلم را دلیل ایجاد حدسیات و شایعات پیرامون آن دانسته است، اعلام کرد: تنها خبرهایی که از طریق خبرگزاری موشنا، سایت اطلاع رسانی رسمی این پروژه، و تهیه کنندگان آن، منتشر می‌شود، معتبر است و جنبه‌ی رسمی دارد.

 

منیژه حکمت با تاکید براینکه گروهی بالغ بر ده نفر در کارگاه ساخت عروسک شهرموشها فعالیت می‌کنند، افزود: کارگاه عروسک‌سازی شهرموشها تحت سرپرستی خانم مرضیه محبوب کار می‌کند و طراحی عروسک‌ها توسط ایشان و زیرنظر خانم مرضیه برومند، کارگردان شهرموشها صورت می‌گیرد. لازم است تاکید کنم که آقایان امیرحسین صدیق، محمد اعلمی، عادل بزدوده و خانم بنفشه بدیعی درکنار دیگر دستیاران عروسک‌ساز تیم کارگاه عروسک‌سازی شهر موشها را تشکیل داده‌اند.


گفتنی است، چندی پیش گفت‌وگویی با عادل بزدوده در خروجی یک خبرگزاری قرار گرفت که حاوی اطلاعات نادرستی درباره‌ فیلم «شهر موشها» است.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.