دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۹

عادل بزدوده در کنار «کپل»، «جادوگران نیمه شب» آماده تصویربرداری می‌کند

عادل بزدوده

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ نمایش «جادوگران نیمه شب» به کارگردانی عادل بزدوده به فیلم تلویزیونی تبدیل می شود.

به گزارش خبرنگار تئاتر سینما پرس، نمایش عروسکی «جادوگران نیمه شب» به کارگردانی عادل بزدوده که سال گذشته در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدت 45 شب به روی صحنه رفته بود برای ضبط تلویزیونی آماده می شود.

 

داستان نمایش «جادوگران نیمه شب» روایت گر ماجرای شهر عروسک‌ها از زبان دو مجری است، در این نمایش عروسکهای مهربان در کنار یکدیگر زندگی آرامی دارند اما گروهی از عروسک ها با جابجایی اسباب و اثاثیه با عث هرج و مرج شده و موجب بروز اتفاقات بعدی در این نمایش می شوند.

 

بزدوده این نمایش را به کامبیز صمیمی مفخم و هنگامه مفید تقدیم کرده است، این نمایش با حضور هنرمندانی چون مریم یوسف، مجتبی معاف، غزاله مرادیان، آنا نمک چیان، همایون فرید و هما خداجو در حال آماده سازی برای ضبط تلویزیونی است.

 

گفتنی است، نمایش «جادو گران نیمه شب» برگرفته شده از نمایشی است که در سال 1351 در مرکزکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به روی صحنه رفته است، شیوه عروسک گردانی این نمایش عروسک گردانی دستکشی است.

 

نمایش جادوگران نیمه شب

 

شایان ذکر است، عادل بزدوده در حال حاضر مشغول طراحی و ساخت عروسک های پروژه سینمایی «شهر موش ها2» نیز است، وی در رابطه با این عروسک ها در گفت و گوی خود با سینما پرس اظهار داشت: تکنیک به کار گرفته شده در ساخت عروسک های «شهر موش ها» در ایران برای اولین بار است که اتفاق می افتد، همچنین برخی از عروسک ها ی قدیمی نیاز به طراحی دوباره به دلیل گذشت زمان داشتند.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.