شنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۶

پویا امینی «شرطی برای زندگی» می‌گذارد

پویا امینی

سینماپرس - گروه تلویزیون/ تصویر برداری اپیزود «شرطی برای زندگی» از مجموعه شاید برای شما اتفاق بیفتد، ویژه ماه رمضان 92 به کارگردانی حسین فلاح و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه تهران، داستان این اپیزود درباره دختری به نام پروانه است که چند ماهی‌ست برای گرفتن آمپول پدرش که دوره‌ی درمانش را پشت سر گذاشته به داروخانه مراجعه می‌کند. پروانه بعد از مدتی متوجه می‌شود که عارف یکی از فروشندگان داروخانه به دلیل علاقه‌‌ای که به او پیدا کرده داروها را ارزان‌تر حساب می‌کند. همین قضیه باعث آشنایی بیش‌تر عارف و پروانه می‌شود. عارف به خواستگاری پروانه می‌رود اما پدر پروانه با دلایلی که برای خودش موجه است به عارف به دلیل نداشتن خانه و ماشین جواب رد می‌دهد. عارف اما دست از تلاش برنمی‌دارد و به سراغ پدر پروانه می‌رود و می‌گوید او تا یک سال دیگر صاحب خانه می‌شود. عارف پس از یک سال صاحب خانه می‌شود اما درست سه روز قبل از عقدش با پروانه، پدر پروانه  به دلیل تقلبی بودن آمپولی که از ناصر خسرو خریده می‌میرد... حالا عروسی عارف عقب می‌افتد عارف و پروانه به دنبال پخش کننده‌ی اصلی که باعث مرگ پدر شده است می روند و در این راستا به حقایق تازه‌ای دست پیدا می‌کنند.

 

بنا بر این گزارش ، پویا امینی در نقش عارف،مریم خدارحمی در نقش پروانه،  زویا امامی ، مهرداد فلاحتگر ، فرحناز منافی ظاهر ، کاظم هژیر آزاد و....دیگر بازیگران این اپیزود هستند. نویسنده این مجموعه داریوش روحی است.

 

 

انتهای پیام/ن/ب/ن.ف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.