پنجشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۷

خبر سازترین چهره های تئاتر در هفته گذشته/

اتابک نادری گوی سبقت را از تئاتری ها ربود

اتابک نادری

سینما پرس - گروه هفت هنر/ هفته گذشته تئاتر کشور با چهره های خبر ساز زیادی رو به رو بود اما در این میان اتابک نادری به عنوان مدیر جدید تئاتر شهر گوی سبقت را از سایر خبرهای تئاتر ربود.

به گزارش خبر نگار سینما پرس، اتابک نادری که با حکم قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی، به عنوان مدیر جدید مجموعه تئاتر شهر معرفی شد به عنوان خبر سازترین چهره تئاتری در هفته گذشته معرفی می شود. پیش از این سید صادق موسوی عهده دار این مسئولیت بود. قادر آشنا در مراسم تودیع و معارفه مدیریت مجموعه تئاتر شهر که روز دوشنبه برگزار شد علت این تغییر مدیریت را چند شغله بودن و مشغله های کاری سید صادق موسوی دانست و در مقابل نیز صید صادق موسوی علت برکناری خود را مصاحبه اش با یکی از مطبوعات دانست.گفتنی است اتابک نادری پیش از این مدیریت تماشاخانه سنگلج را بر عهده داشته است. 

 

همچنین زوج هنری بهروز افخمی و مرجان شیر محمدی از دیگر چهره های خبر ساز در هفته گذشته بودند، این دو هنرمند در جدیدترین اثر نمایشی ایوب آقاخانی به نام «نام همه مصلوبان عیسی است» به ترتیب به عنوان مشاور کارگردان و بازیگر حضور یافته اند. شیر محمدی در مصاحبه با سینما پرس در خصوص علت حضور خود در این نمایش بیان کرد: «نام همه مصلوبان عیسی است» متنی قوی و گرم دارد و البته خود ایوب آقاخانی و تیم بازیگرانی که با وی همکاری می کردند نیز از دلایل حضورم در این نمایش بود، من در این نمایش در نقش زنی که در محل شهرت خوبی ندارد ظاهر می شوم.

 

 زهرا صبری که به سفارش موزه Topic شهر تولوسای اسپانیا 11 عروسک خیمه شب‌بازی ایران را تولید و برای نگهداری و نمایش به این موزه ارسال کرد از دیگر چهره های بود که در عرصه بین المللی خوش درخشید. وی در این رابطه اظهار داشت:  به من پیشنهاد داده شد که عروسک‌های خیمه شب‌بازی ایران را برای نگهداری در این موزه ساخته و ارسال کنم. من این پیشنهاد را که از سوی مدیریت موزه در اسپانیا شد را پذیرفتم و به همراه فاطمه عباسی 11 عروسک خیمه شب‌بازی ایران را تولید کردیم.

 

اواخر این هفته نیز بهنوش طباطبایی به عنوان بازیگر نقش «سینرلا» در نمایشی با همین نام به کارگردانی جلال تهرانی معرفی شد، این نمایش قرار است که پس از نمایش «پسران آفتاب» به کارگردانی سیامک صفری در تالار اصلی تئاتر شهر به روی صحنه برود.

 

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.