چهارشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰

جورج کلونی جایزه «استنلی کوبریک» دریافت می‌کند

جورج کلونی

سینما پرس- گروه سینما/ آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا لس‌آنجلس (بفتا ال. ای) با اهدای جایزه «استنلی کوبریک» به جورج کلونی از این بازیگر، تهیه‌کننده و کارگردان آمریکایی قدردانی می‌کند.

به گزارش سینما پرس، جورج کلونی؛ بازیگر فیلم‌های سینمایی «سیریانا» (Syriana)، «شب بخیر و موفق باشید» (Good Night, and Good Luck) و «مایکل کلایتون» (Michael Clyton) با دریافت جایزه «استنلی کوبریک» مورد قدردانی مسئولان آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون بریتانیا لس‌آنجلی (بفتا ال. ای) قرار می‌گیرد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، مراسم «بفتا ال. ای» روز 9 نوامبر (18 آبان) پاییز سال جاری در هتل بورلی هیلتون لس‌آنجلس برگزار می‌شود و شبکه بی بی سی آمریکا نیز این مراسم را پخش می‌کند.

 

جایزه «استنلی کوبریک» هر ساله با هدف قدردانی از اشخاص یا شرکت‌هایی که حرفه خود را وقف پیشرفت هنرهای سرگرم‌کننده می‌کنند اهدا می‌شود. همچنین این جایزه که از جمله مهمترین جوایز مراسم بفتا به شمار می‌آید به افرادی اهدا می‌شود که آثاری فراموش نشدنی را خلق کرده‌اند و به درجات بالایی در عرصه هنر و سینما دست یافته‌اند.

 

گری دارتنال؛ رییس بفتا لس‌آنجلس درباره کلونی گفت: بی هیچ تردیدی جورج کلونی یکی از برجسته‌ترین افراد در صنعت فیلمسازی است. تماشاگران از هر گوشه از جهان درگیر آثار او می‌شوند. بفتا لس‌آنجلس بسیار مفتخر است که از کمک‌های بی‌کران کلونی قدردانی می‌کند.

 

دارتنال در ادامه نیز گفت: ما از ادامه همکاری با بی بی سی آمریکا خوشحال هستیم، بی بی سی آمریکا ما را حمایت می‌کند و برای دومین بار با پخش این مراسم موجب می‌شود که مخاطبان در سراسر کشور این مراسم را همزمان با ما جشن بگیرند.

 

وارن بتی، جف بریجز، تام کروز، دنیل دی لوییس، رابرت دنیرو، کلینت ایستوود، تام هنکس، جرج لوکاس، شان پن، استیون اسپیلبرگ و دنزل واشنگتن از جمله هنرمندان مطرح و برجسته‌ای هستند که پیش از این جایزه استنلی کوبریک مراسم بفتا لس‌آنجلس را دریافت کرده‌اند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.