سه‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴

الیور استون دو ماه دیگر به ایران می‌آید

"الیور استون

سینماپرس- گروه سینما/ کارگردان ٬ نویسنده و تهیه کننده آمریکایی حدود دو ماه دیگر به ایران می آید.

بهرام حیدری؛ کارگردان سینمایی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: از الیور استون مدت ها قبل دعوت کرده بودیم که به ایران بیاید امور مربوط به پاسپورت ایشان انجام شده و تقاضای ویزا کرده ایم. بنده مهمان دار ایشان در ایران خواهم بود و اگر مشکلی رخ ندهد این کارگردان حدود دو ماه دیگر به ایران می آید.  

 

وی درباره روند ساخت «ایرباس» توضیح داد: عوامل خارجی فیلم تا حدود سه هفته دیگر به ایران می رسند و از بازیگران ایرانی هم در این فیلم استفاده خواهیم کرد اما هنوز حضور بازیگر خاصی قطعی نشده است.

 

فیلم سینمایی «ایرباس» به کارگردانی پکستون وینترز و نادر طالب زاده از پروژه های موسسه رسانه های تصویری بود که با استعفای محمدرضا عباسیان از سمت مدیریت موسسه ساخت آن با مشکلاتی مواجه شد و عوامل تولید تصمیم گرفتند فیلمنامه را به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ارسال کنند.

 

این فیلم سینمایی به تهیه کنندگی بهرام حیدری و نادر طالب‌زاده داستان هواپیمای ایرباس ایرانی A300 را روایت می کند که توسط ناو آمریکایی وینسنس سال ۱۳۶۷ در آب‌های خلیج فارس مورد هدف قرار گرفت.

 

گفتنی است الیور استون به واسطه کارگردانی سری فیلمهایی که در مورد جنگ ویتنام ساخته شده بود به شهرت رسید و تا کنون دو بار موفق به دریافت جایزه اسکار گردیده است.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.