یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۵

ثقفی: «همه چیز برای فروش» بعد از ماه رمضان اکران می شود/هدایت فیلم: با این فیلم قرارداد نبسته‌ایم

همه چیز برای فروش

سینماپرس-گروه سینما/ در حالی که هدایت فیلم زمان اکران «همه چیز برای فروش» را نامعلوم می داند علی اکبر ثقفی تهیه کننده گفت: «همه چیز برای فروش» با کمترین تغییرات بعد از ماه مبارک رمضان اکران می شود.

علی اکبر ثقفی؛ تهیه کننده در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس درباره اکران فیلم «همه چیز برای فروش» گفت: فیلم که پخش آن را هدایت فیلم بر عهده دارد را قرار است بعد از ماه مبارک رمضان اکران کنیم.

 

این تهیه کننده که پیش از این از حذف یک پلان از فیلم برای اکران خبر داده بود در این مورد گفت: با اعمال نظرهای مختلفی با آن رو به رو شدیم تغییرات کمی روی فیلم انجام دادیم که شامل جا به جایی بعضی بخش ها در تدوین بود.

 

این درحالی ست که مسئولان هدایت فیلم در پاسخ به سوال زمان دقیق اکران «همه چیز برای فروش» به سینماپرس گفتند هنوز قراردادی با این فیلم به طور رسمی بسته نشده است بنابراین زمانی برای اکران هم مشخص نیست ولی طبق صحبت های انجام شده تهیه کننده نظرش این بود که فیلم بعد از ماه رمضان اکران شود اما سینماها برنامه شان را برای این تاریخ بسته اند. ممکن است اکران دوم عید فطر برای این نمایش این فیلم در نظر گرفته شود.

 

گفتنی ست «همه چیز برای فروش» به کارگردانی امیر ثقفی، که از شرکت در جشنواره فجر سال گذشته کنار گذاشته شد، داستان سرنوشت انسان هایی را که ناخواسته محکوم به عدل هستند، روایت می کند.

 

صابر ابر، مریلا زارعی، مزدک میرعابدینی، محمود نظر علیان، ساعد سهیلی، سارا کاشفی، حسین مسلمی و جواد عزتی با حضور حبیب رضایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

 

انتهای پیام/ع/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.