چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸

از «بچه های نسبتا بد» چه خبر؟

کارگردان کمکی برای به اتمام رساندن آخرین سریال سیروس مقدم!

بچه های نسبتا بد

سینماپرس _ گروه تلویزیون/ سریال 26 قسمتی «بچه های نسبتا بد» به تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی و کارگردانی سیروس مقدم وارد فاز دوم ساخت خود می شود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینمای ایران، گروه دوم کارگردانی سریال بچه های نسبتاً بد تا دو روز دیگر وارد کار می شود.


محمود اتحادی مدیر تولید سریال بچه های نسبتاً بد گفت: حدود نیمی از این سریال  26قسمتی ساخته شده است و برای تسریع در روند کار یک گروه کارگردانی به کار اضافه می شود تا خرده سکانس های باقیمانده از کار را مقابل دوربین ببرد. سکانس های مربوط به تصویر برداری در لوکیشن خانه باغ جاده کرج روز گذشته پایان یافته است و در حال حاضر بخش های خیابانی در کن ضبط می شود.

 

بهمن گودرزی گزینه نخست کارگردان کمکی برای سریال «بچه های نسبتا بد»


اتحادی درباره همکاری سیروس مقدم با بهمن گودرزی به عنوان کارگردان کمکی گفت: پیشنهادهایی به چند کارگردان برای همکاری با این سریال مطرح شده است، که در دو روز آینده بطور قطع مشخص می شود کدام یک از آنها با آقای مقدم همکاری خواهند کرد.


وی درباره خوانند تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال «بچه های نسبتاً بد» گفت: هنوز هیچ خواننده ای را تعیین نکرده ایم و احتمالاً در روزهای آینده مذاکرات درباره این موضوع را آغاز می کنیم.
 


سریال26 قسمتی «بچه های نسبتا بد» که سیروس مقدم آن را برای شبکه یک می سازد داستان چهار جوان خلافکار است که گاو صندوقی حاوی دو هزار سکه بهار آزادی را می دزدند، این سکه ها به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج های نیازمند فراهم شده است و با دزدیده شدنشان موسسه دچار مشکلاتی می شود.


بازیگران این سریال عبارتند از حمید گودرزی، اشکان خطیبی، میلاد کی مرام، یوسف تیموری، علی طباطبایی، آیدا فقیه زاده، شهرزاد کمالزاده، مهرانه مهین ترابی و...

 

 

انتهای پیام/ ع.ن-ب.ب
 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.