دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵

به دلیل مشکلات مالی تلویزیون اتفاق افتاد/

کارگردان یک سریال مناسبتی به گرو گذاشته شد!

مقدم

سینماپرس-گروه تلویزیون/ مشکلات مالی یکی از سریال های تلویزیونی که این روزها برای ماه مبارک رمضان ساخته می شود، سبب شد تا کارگردان این پروژه برای ساعاتی به گرو گذاشته شود.

به گزارش خبرنگار تلویزیون سینماپرس، یکی از سریال های تلویزیونی که این روزها جزو گزینه های تلویزیون برای ماه مبارک رمضان است، با مشکلات مالی عدیده ای مواجه است و حتی امکان و توان پرداخت مبلغی به عنوان «تنخواه گردان» را هم به عوامل خود ندارد. گروه سازنده این سریال که دیرتر از سریال های دیگر تصویربرداری این سریال را آغاز کرده اند، چند روزی در برجی در یک واحد 750 متری بخش هایی از سریال را تصویربرداری کرده اند. در روز پایان تصویربرداری، وقتی صاحبخانه طلب خود از گروه تولید را بابت اجاره لوکیشن مطالبه می کند، گروه سازنده اعلام می کنند که پولی برای پرداخت ندارند و برای پرداخت پول، وعده روزهای آینده را می دهند اما صاحبخانه بی توجه به این وعده ها اعلام می کند تا زمانی که پول به وی پرداخت نشود، اجازه خروج کارگردان را نخواهد داد. او کارگردان را به عنوان «گرو» نگه می دارد و درنهایت کارگردان با کارت به کارت کردن مبلغ دو و نیم میلیون تومان از حساب شخصی خود به حساب صاحبخانه، اجازه خروج از ساختمان را برای دیگر عوامل می گیرد.

 

در ماههای اخیر مشکلات مالی تلویزیون از یک طرف و علاقه مدیران این سازمان به تولید آثار جدید سبب بروز چنین مشکلاتی شده است. بدیهی است چنین مسائلی به شان و منزلت دست اندرکاران تلویزیون در نزد افکار عمومی آسیب فراوانی می زند و بهتر است مسوولان برای رفع این مشکلات اقداماتی جدی انجام دهند.

 

انتهای پیام/ف/ب/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.