دوشنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳

ایرباس از موسسه رسانه‌های تصویری به مرکز گسترش رفت

سقوط ایرباس ایرانی در خلیج فارس

سینماپرس- گروه سینما/ فیلم سینمایی «ایرباس» به کارگردانی پکستون وینترز و نادر طالب زاده که قرار بود توسط موسسه رسانه های تصویری ساخته شود در اختیار مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، پروژه «ایرباس» پس از استعفای عباسیان از این مجموعه برای ادامه مراحل ساخت از سوی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مورد پذیرش قرار گرفته و قرار است از سوی این مرکز مورد حمایت قرار گیرد.

 

فیلم سینمایی «ایرباس» از پروژه های موسسه رسانه های تصویری بود که با استعفای محمدرضا عباسیان از سمت مدیریت موسسه ساخت آن با مشکلاتی مواجه شد و عوامل تولید تصمیم گرفتند فیلمنامه را به مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی ارسال کنند.

 

محمدرضا عباسیان در آخرین نشست مطبوعاتی خود اعلام کرده بود: «رقمی که موسسه رسانه های تصویری در این پروژه مشارکت می‌کند 15 درصد کل پروژه است؛ در صورتی که باقی رقم تهیه شود. فیلمنامه این فیلم حداقل سه بار بازنویسی شد تا نگاه ارزشی ما در آن لحاظ شود. بار اول دوستان ایرانی و آمریکایی و بار دوم اسکات فرانک آن را بازنویسی کردند. آخرین بار هم توسط پکستون بازنویسی نهایی شد. هم اکنون فیلمنامه آماده شده و در مرحله تولید باز اصلاح می‌شود». البته هنوز میزان حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی از این فیلم مشخص نیست.

 

 

«ایرباس» به تهیه کنندگی بهرام حیدری و نادر طالب‌زاده داستان هواپیمای ایرباس ایرانی A300 را روایت می کند که توسط ناو آمریکایی وینسنس سال ۱۳۶۷ در آب‌های خلیج فارس مورد هدف قرار گرفت.

 

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.