یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۶

6 هزار متقاضی بیمه شدند/پزشک بیمه ایران در ساختمان اتحادیه تهیه کنندگان مستقر شد

بیمه تکمیلی

سینماپرس- گروه سینما/ مدیر مسوول دفتر نمایندگی بیمه ایران گفت: تاکنون 6 هزار هنرمند، خبرنگار و خانواده هایشان بیمه تکمیلی شده اند که از این تعداد حدود دویست نفر خبرنگار هستند.

فروزان صابری؛ مدیر پروژه بیمه تکمیلی هنرمندان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار کرد: ثبت نام از هنرمندان همچنان ادامه دارد و فراخوان اعلام شده تا 15 تیر ماه است. احتمالا پس از پایان این فرصت برای مدتی ثبت نام متوقف می شود و پس از وقفه ای یکی دو ماهه فراخوان دیگری صادر خواهد شد. اطلاعات شخصی هنرمندان در سیستم مرکزی بیمه ایران ثبت می شود و در هر مرکزی که با این بیمه قرارداد داشته باشد، پذیرفته می شود.

 

وی درباره بیمه بیکاری هنرمندان توضیح داد: دو سال است که رایزنی ها در خصوص بیمه بیکاری آغاز شده و مشکل برای انجام این بیمه تامین اعتبار و مسائل حقوقی است که به نظر می رسد تا 4 ماه آینده مذاکرات به نتیجه برسد. هر فردی که اهل سینما است و بیمه پایه مرتبط دارد تحت پوشش بیمه بیکاری قرار می گیرد البته در مرحله اولیه احتمالا افراد محدودتری تحت پوشش قرار می گیرند و در ادامه توسط مواردی که مدنظر سید ضیاء هاشمی است بر تعداد افرادی که بیمه بیکاری به آن ها تعلق می گیرد افزوده خواهد شد.

 

صابری در مورد تغییرات ایجاد شده در بیمه تکمیلی توضیح داد: بیمه بدنه اتومبیل از جمله مواردی بود که آقای هاشمی در جلسه با بیمه ایران به آن اشاره کرد و ما براساس درخواست تقسیط هایی را در این زمینه انجام دادیم. علاوه بر این 25 درصد تخفیف گروهی برای سینماگران در زمینه بیمه بدنه خودرو اعطا شد.

 

وی با اشاره به صدور کارت بیمه تکمیلی برای افرادی که به صورت اورژانسی مراجعه کرده بودند، خاطرنشان کرد: افرادی که به صورت فوریتی به کارت بیمه نیاز داشتند برای آن ها کارت صادر شد. هم اکنون نماینده بیمه و پزشک ما در محل اتحادیه تهیه کنندگان مستقر است و سه روز در هفته در این دفتر به امور بیمه ای سینماگران رسیدگی می کنند تا امور موبوط به واریز حساب سریع تر انجام شود.

 

انتهای پیام/ف/ن.ف

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.