یکشنبه ۹ تیر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷

پیتر جکسون با انتشار ویدئویی با یار دیگر هابیت خداحافظی کرد

اورلاندو بلوم

سینما پرس- گروه سینما/ پیتر جکسون پس از پایان فیلمبرداری آخرین صحنه حضور اورلاندو بلوم در سه گانه «هابیت» با انتشار ویدئویی از این بازیگر جوان انگلیسی خداحافظی کرد.

به گزارش سینما پرس، همزمان با پایان یافتن فیلمبرداری آخرین صحنه حضور اورلاندو بلوم در قسمت سوم سه گانه «هابیت» (The Hobbit)، پیتر جکسون با انتشار ویدئویی که در محل فیلمبرداری این آثار دنباله‌دار ضبط شده بود، از این بازیگر جوان انگلیسی خداحافظی کرد.

 

بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، در ویدئوی منتشر شده بلوم قسمتی از دیالوگ خود در سه گانه «ارباب حلقه‌‌ها» (The Lord of the Rings) که به بردن هابیت‌ها به آیزنگارد اشاره می‌کند را را به صورت طنز تکرار می‌کند.

 

پیتر جکسون دقایقی پس از خداحافظی بلوم از این پروژه گفت: یک روز پس از خداحافظی با گاندالف (یان مک‌کلن)، اکنون زمان آن رسیده تا با لگولاس (اورلاندو بلوم) خداحافظی کنیم. چه روز خوبی بود، در تمام طول 12 ساعت فیلمبرداری، بلوم در صحنه‌های جنگ بازی می‌کرد. بلوم که اکنون 36 سال دارد زمانی که در فیلم سینمایی «ارباب حلقه‌ها؛ یاران حلقه» (The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring) بازی خود را آغاز کرد 22 سال داشت.

 

دومین قسمت از سه گانه «هابیت» در تاریخ 13 دسامبر (22 آذر) پاییز سال جاری با عنوان «هابیت؛ نابودی اسماگ» (The Hobbit: The Desolation of Smaug) روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می‌رود.

 

علاوه بر مک‌کلن، بازیگران دیگری مانند مارتین فریمن، ریچارد آرمیتیج، ، لو اوانس، کیت بلانشت، هیوگو ویوینگ، الیجا وود و کریستوفر لی از جمله هنرمندانی هستند که در  سه گانه «هابیت» ایفای نقش می‌کنند. در قسمت دوم نیز «دورف»ها به همراه بیبلو بگینز و گاندالف برای پس گرفتن طلاهایشان از «اسماگ» که اژدها است، سفر خود را ادامه می‌دهند.

 

آخرین قسمت از سه گانه «هابیت» نیز در تاریخ 17 دسامبر 2014 میلادی (پاییز سال 1393) با عنوان «هابیت؛ آنجا و بازگشت دوباره» (There and Back Again) اکران می‌شود.

 

نخستین قسمت از مجموعه آثار اکشن فانتزی «هابیت» نیز با اکران در پاییز سال گذشته توانست فروشی برابر با یک میلیارد و 17 میلیون دلار را در سراسر جهان به خود رقم بزند.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.