سه‌شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۰

جورج لوکاس جایزه امی دریافت کرد

جورج لوکاس و جایزه امی

سینما پرس- گروه سینما/ چهلمین دوره مراسم اهدای جوایز امیِ برنامه‌های روزانه تلویزیونی با اهدای جایزه به جورج لوکاس همراه شد.

به گزارش سینما پرس، چهلمین دوره مراسم اهدای جوایز امیِ برنامه‌های روزانه تلویزیونی (Daytime Emmy Awards) در حالی برگزار شد که جورج لوکاس برای ساخت مجموعه تلویزیونی «جنگ ستاره‌ها؛ جنگ کلون‌ها» (Star Wars: The Clone Wars) جایزه امی را در بخش برنامه‌های انیمیشن تلویزیونی دریافت کرد.

 

بنابر گزارش ورایتی، مجموعه تلویزیونی «روزهای زندگی ما» (Days of Our Lives) که از شبکه «ان بی سی» پخش می‌شود نیز جایزه بهترین مجموعه تلویزیونی‌ درام این مراسم سالیانه را به خود اختصاص داد.

 

هیتر تام نیز برای ایفای نقش در مجموعه تلویزیونی «دلیر و زیبا» (The Bold and the Beautiful) توانست جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن در مجموعه‌های تلویزیونی درام را دریافت کند و دوگ دیویدسون نیز برای بازی در مجموعه تلویزیونی «جوان و بی‌قرار» (The Young and the Restless) جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در مجموعه‌های تلویزیونی درام را از آن خود کرد.

 

عوامل سازنده «دلیر و زیبا» و تیم نویسنده فیلمنامه این مجموعه تلویزیونی نیز جوایز امی بهترین تیم کارگردانی و بهترین تیم نویسنده بخش مجموعه‌های تلویزیونی درام را به خانه بردند.

 

برنامه‌های تلویزیونی «بهترین چیزی که تا به امروز ساخته‌ام» (Best Thing I Ever Made) و «آشپزخانه جنوبی تریشا» (Trisha’s Southern Kitchen) نیز به طور مشترک جایزه بهترین اثر در بخش برنامه‌های مربوط به آشپزخانه چهلمین دوره مراسم اهدای جوایز امیِ برنامه‌های روزانه تلویزیونی را از آن خود کرند.

 

جایزه امی بهترین اثر در بخش برنامه‌های صبحگاهی نیز به «سی بی اس روز یکشنبه» (CBS Sunday Morning) اهدا شد و برنامه «الن دیجنرس» (The Ellen DeGeneres Show) نیز جایزه بهترین اثر در بخش برنامه‌های گفتگو محور این دوره از مراسم اهدای جوایز امیِ برنامه‌های روزانه را دریافت کرد.

 

برنامه «دکتر او. زی» (The Dr. Oz Show) نیز جایزه بهترین اثر در بخش برنامه‌های گفتگو محور آموزشی را به خود اختصاص داد.

 

مراسم اهدای جوایز امیِ برنامه‌های روزانه که در سال جاری چهلمین دوره خود را تجربه می‌کند به برنامه‌های تلویزیونی اختصاص دارد که طی ساعات روز در شبکه‌های تلویزیونی آمریکا پخش می‌شوند.

 

مراسم اهدای جوایز امی که بسیار مهمتر از مراسم اهدای جوایز «امیِ برنامه‌های روزانه» است و از آن به عنوان اسکار تلویزیونی یاد می‌شود در تاریخ 22 سپتامبر (31 شهریور) پاییز سال جاری برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/م/ن.ف

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.